Здраве & Фитнес : Диети19 ДЕКЕМВРИ 2018

Как да запазите килограмите по Коледа

Диетолозите съветват да наблегнем на следните пет храни:

Не робувайте на нагласата, че Коледа е единствено за наяждане. И ако сме се насладили на празниците както си трябва, накрая задължително ще имаме два-три килограма “бонус”.

Диетолозите са категорични, че има много храни, които са подходящи за режима ви и не бихте нарушили особено много диетата. Просто бъдете много умерени със сладкишите и тестените лакомства, а наблегнете на следните няколко продукта:

1. Филе от пуйка
Както е известно, протеините дават на тялото много енергия, като едновременно с това са с ниско съдържание на калории. В случая, пуйката съдържа триптофан – аминокиселина, която подобрява настроението, а по този начин ще избегнете емоционалното хранене и лесно ще държите пристъпите на глад под контрол.

Свалете 4 кг до празниците

2. Зелена салата
Достатъчно е да знаете, че една огромна маруля съдържа само 17 калории. Изследванията сочат, че консумацията на една на ден ви гарантира, че ще си набавите 30 грама фибри и по този начин ще успеете да отслабнете, без да променяте нищо друго в диетата си.

3. Кестени или сушени плодове
Ще ги намерите в няколко от празничните ястия (в пълнежа на пуйката, като добавка към месото или в салатите). Установено е, че причината, поради която хората имат нужда от солено и след това от сладко, е свързана с нуждата на стомаха от различни текстури и различни вкусове. Чрез комбиниране на солено със сладко в едно ястие, е много по-лесно да контролирате количеството храна, което ще приемете след това и по-лесно ще се чувствате сити.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети19 ФЕВРУАРИ 2020

Кето 2.0: подобрената версия на известната диета дава по-добри резултати

Предвиждат, че това ще е новата най-популярна диета

Диети18 ФЕВРУАРИ 2020

Плодове и зеленчуци, които са по-полезни консервирани

Спестете си време, като използвате тези продукти консервирани

Диети17 ФЕВРУАРИ 2020

В случай, че не сте добри в спазването на диети

Тези няколко трикове, ще ви помогнат

Диети10 ФЕВРУАРИ 2020

Как да избегнем напълняването около 30-те си години

Периодът между 25 и 34 години е критичен за жените, които често напълняват видимо точно тогава