Здраве & Фитнес : Диети03 ЯНУАРИ 2020

3 лесни начина да отслабнем без диета

Направете тези промени в навиците си и с времето ще видите ефекта

Разумният подход в отслабването е не да пазим специален режим, а да променим навиците си дългосрочно.

Ако и вие искате да отслабнете, без да се измъчвате с лишения и без риск от йо-йо ефект, опитайте тези три неща. Просто е, щадящо за организма, а ефектът ще бъде траен, макар и да не е моментален.

1. Намалете големината на порциите

Можете да си позволявате разнообразни храни, включително неща като хляб и пица, но се опитайте да го правите в разумни порции. Яжте по-бавно, за да усетите навреме, че сте се заситили.

2. Променете отношението си към зеленчуците

Много хора рядко имат на масата зеленчуци, защото не са си създали навик да ги консумират. Но зеленчуците са изключително полезни и за здравето, и за линията ни. Богати са на витамини, фибри и микроелементи и съдържат малко калории. Затова направете усилие да промените навиците си и всеки ден на обяд и на вечеря да слагате в чинията си зеленчуци.

3. Заменете вредните храни с по-полезни и нискокалорични алтернативи

Ето още няколко храни, които можете да замените с по-здравословни:

  • бяла паста със зеленчукови или пълнозърнести спагети
  • пържени картофи с печени сладки картофи
  • мляко с бадемово мляко
  • майонеза с пюре от авокадо
  • картофено пюре с пюре от карфиол
  • шоколадова напитка с какао

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети19 ФЕВРУАРИ 2020

Кето 2.0: подобрената версия на известната диета дава по-добри резултати

Предвиждат, че това ще е новата най-популярна диета

Диети18 ФЕВРУАРИ 2020

Плодове и зеленчуци, които са по-полезни консервирани

Спестете си време, като използвате тези продукти консервирани

Диети17 ФЕВРУАРИ 2020

В случай, че не сте добри в спазването на диети

Тези няколко трикове, ще ви помогнат

Диети10 ФЕВРУАРИ 2020

Как да избегнем напълняването около 30-те си години

Периодът между 25 и 34 години е критичен за жените, които често напълняват видимо точно тогава