Тайните на жените, които имат красиви крака

Упражненията, домашните терапии, козметиката

Истината за това колко добре се грижим за краката си излиза наяве, момичета.

Прибираме дънките, вадим романтичните поли… и откриваме, че много би ни се искало краката ни да бяха по-стегнати, с по-гладка кожа, по-оформени. Имате нужда от две-три седмици и малко време, за да постигнете този ефект, ако следвате следните няколко стъпки:

1. Упражнявайте се

За стегнати бедра и стройни и оформени прасци, няма как без упражнения. Тренировки като йога и пилатес са много подходящ начин да изваете краката и да им придадете по-издължен вид. Правете ги редовно по 2-3 пъти седмично и резултатите няма да закъснеят. Пробвайте нещо от нашите мнооого готини предложения за домашен фитнес:

Мисия по-тънки бедра с 10-минутни упражнения

Най-добрите упражнения, които стопяват целулита

Йога у дома за по-слаби крака

2. Не си позволявайте да се обездвижвате

Когато стоите дълго време в една поза, краката отичат, което усещаме особено неприятно в горещините. Затова не стойте дълго време прави или седнали в една поза и се постарайте да не държите краката си кръстосани, тъй като това влошава циркулацията на кръвта.

3. Суха четка + студена вода

Тези две неща са прекрасен и достъпен начин да стимулирате микроциркулацията и да се справите с отичането на краката, както и да избегнете появата на спукани капиляри и разширени вени. Веднъж-два пъти седмично правете преди душ масаж със суха четка. Много известни красавици като Алесандра Амброзио, Криси Тийгън и Миранда Кер рачитат на тази лесна домашна процедура. А самият душ винаги завършвайте със студена вода, като движите струята в посока от ходилата нагоре.

4. За бръснене с по-дълготраен ефект

Има лосиони и ампули за след обезкосмяване, чиято цел е да забавят растежа на космите. За тях обаче има смесени отзиви и голяма част от жените твърдят, че не забелязват никакъв ефект. Вместо това, следвайте няколко правила, които наистина работят.

5. Смесвайте боди лосиона с автобронзант

Малко тен права краката ни оптически по-слаби и подчертава оформените мускули. Бронзиращият лосион ни идва на помощ – но ви съветваме да го смесите с малко от лосиона си за тяло, преди да го нанесете. Така резултатът е по-естествен, а кожата потъмнява по-плавно ден след ден и намалява рискът да се бронзирате на петна.

Риана разбива в кожена рокля Versace

6. Хайлайтвайте

Блестящата в златно кожа на тялото е тенденция, която тази пролет наложи Риана. Не че и преди това не сме нанасяли олио с блестящи частици, за да придадем гладкост и сияние на кожата. Можете да го направите и сега, а можете наистина да пробвате с хайлайтър. Вземете по-широка четка и нанесете продукта по дължината на предната част на крака. Не покривайте целите крака – целта не е да светнат като меча на Хан Соло, а да подчертаете най-изпъкналата част.

Следвайте тези съвети и ще можете да си носите късите рокли и панталонки със заслужено самочувствие!

Train Like An Angel: Тренировката на Алесандра Амброзио за перфектни крака

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА СЪВЕТИ & ТЕНДЕНЦИИ

Beauty09 ОКТОМВРИ 2019

Новият тренд в грима – сапунени вежди

Жените се отказват от професионалните си продукти за вежди и ги заменят със сапун

Съвети & тенденции09 ОКТОМВРИ 2019

Най-важните съставки в козметиката според възрастта

Специалисти препоръчват да използваме различни съставки през различни части от живота си

Съвети & тенденции08 ОКТОМВРИ 2019

Витамин C е незаменим в битката с възрастта

Продуктите с него защитават кожата от преждевременни бръчки и възстановяват здравия й вид

Съвети & тенденции08 ОКТОМВРИ 2019

Миранда Кер показва как се грижи за красотата си по време на бременността

Как се справя с предизвикателствата по време на бременността и как продължава да поддържа самочувствието си тя?