Здраве27.12.2016

Еднодневен детокс за тялото след Коледа

Така няма да качите килограми

Цяла година сме чакали Коледната трапеза и веселието около нея! Затова не е чудно, че след празника всички се чувстваме тежки, подути и нямаме енергия.

Ето защо ви предлагаме в деня след празника да направите еднодневен детокс.

Той се основава на леки, свежи храни, без драстични лишения, но и без сладко, тестени храни и глутен. Богат е на витамини, затова ще ви върне тонуса и освен това ще подобри вида на кожата ви.

Ако го спазвате, ще дадете на тялото си възможност да преработи спокойно тежкото Коледно меню и да изхвърли токсините. Ще се отървете от чувството за сънливост и умора, което обикновено идва с обилната и по-мазна храна. А ако имате желание, можете да се придържате малко или много към този режим в дните до Нова година.

А ако успеете да вмъкнете в графика и малко упражнения – браво от нас! Можете да пробвате четирите най-ефективни кардио упражнения за отслабване.

Сутрин:
Изпийте на гладно чаша топла вода със сока от половин лимон. Можете да подсладите със стевия, ако ви е твърде кисело.

2cdcafacd35519b1342bf2270ccba0d2

Закуска:
Пригответе си свежо и вкусно зелено смути. Ето и необходимите продукти:

– 1 зелена ябълка или круша
– 1 чашка спанак
– селъри
– половин чаша бадемово мляко
– половин краставица
– сокът от един лимон
– супена лъжица натрошено ленено семе
– стевия (по желание)

Между закуската и обяда:
Продължавайте да хидратирате тялото си с достатъчно вода, овкусена с малко лимон и стевия, ако ви харесва.

Обяд:
1-2 купички зеленчукова супа. (Ако нямате желание да готвите, можете да си приготвите салата, която да овкусите със зехтин и сок от лимон).

Между обяда и вечерята продължете да пиете достатъчно вода.

870d7bb39e90ce2c7868ea56e350c10a
Вечеря:
Чист протеин – месо или риба на фурна или на пара, плюс свежа салата и задушени зеленчуци. Можете да овкусявате с ябълков оцет, сок от лимон, зехтин и свежи подправки като босилек, но избягвайте солта. Или поне я използвайте в много, много малко количество.

Междинни хапвания:
Можете да си позволите белтъците от 2-3 яйца, разпределени между храненията. Също и малко количество сурови, неосолени ядки (но не фъстъци).

Преди лягане можете да изпиете чаша чай от джинджифил, подсладен със стевия.

More from

ЗДРАВЕ & ФИТНЕС

Какво всъщност правят антиоксидантите за тялото ни?

И кои са най-добрите източници на тези вещества

Да облекчим симптомите през онзи период от месеца

7 съвета какво да спрем по време на месечния ни цикъл

We Just Did It! Тренирахме с Nike в мола

Кампанията ни съвместно с приложението Nike Training Club става все по-интересна

С тези упражнения бързо ще стегнете корема

10 предложения как да разнообразите тренировката си

Най-доброто време за прием на любимите ви храни

Как лесно да избегнете напълняването и проблемите на организма?

Колко високо ще скочите с Nike Air Max?

Празнувайте международния Nike Air Max Day и спечелете чисто нов чифт маратонки

Митове и факти за фитнес тренировките

Заблудите, които ни пречат да влезем във форма, въпреки усилията ни

Неподозираните признаци, че стресът ви идва в повече

Спрете за миг и помислете как да преодолеете излишното напрежение

Nike+ Training Club: Коя е Алиса Белоусова?

Запознайте се с треньора в последното предизвикателство на Nike и Miss Bloom!

Как да се справим с пролетната умора и последиците от нея

Ето какви промени трябва да направим с режима си, за да възвърнем енергията си

Упражнения за изправени рамене (видео)

Само шест движения ще подобрят стойката и ще успокоят напрежението

Тренировките на бременната Бионсе

Вижте тайната й за добра форма само с едно упражнение