Здраве27.12.2016

Еднодневен детокс за тялото след Коледа

Така няма да качите килограми

Цяла година сме чакали Коледната трапеза и веселието около нея! Затова не е чудно, че след празника всички се чувстваме тежки, подути и нямаме енергия.

Ето защо ви предлагаме в деня след празника да направите еднодневен детокс.

Той се основава на леки, свежи храни, без драстични лишения, но и без сладко, тестени храни и глутен. Богат е на витамини, затова ще ви върне тонуса и освен това ще подобри вида на кожата ви.

Ако го спазвате, ще дадете на тялото си възможност да преработи спокойно тежкото Коледно меню и да изхвърли токсините. Ще се отървете от чувството за сънливост и умора, което обикновено идва с обилната и по-мазна храна. А ако имате желание, можете да се придържате малко или много към този режим в дните до Нова година.

А ако успеете да вмъкнете в графика и малко упражнения – браво от нас! Можете да пробвате четирите най-ефективни кардио упражнения за отслабване.

Сутрин:
Изпийте на гладно чаша топла вода със сока от половин лимон. Можете да подсладите със стевия, ако ви е твърде кисело.

2cdcafacd35519b1342bf2270ccba0d2

Закуска:
Пригответе си свежо и вкусно зелено смути. Ето и необходимите продукти:

– 1 зелена ябълка или круша
– 1 чашка спанак
– селъри
– половин чаша бадемово мляко
– половин краставица
– сокът от един лимон
– супена лъжица натрошено ленено семе
– стевия (по желание)

Между закуската и обяда:
Продължавайте да хидратирате тялото си с достатъчно вода, овкусена с малко лимон и стевия, ако ви харесва.

Обяд:
1-2 купички зеленчукова супа. (Ако нямате желание да готвите, можете да си приготвите салата, която да овкусите със зехтин и сок от лимон).

Между обяда и вечерята продължете да пиете достатъчно вода.

870d7bb39e90ce2c7868ea56e350c10a
Вечеря:
Чист протеин – месо или риба на фурна или на пара, плюс свежа салата и задушени зеленчуци. Можете да овкусявате с ябълков оцет, сок от лимон, зехтин и свежи подправки като босилек, но избягвайте солта. Или поне я използвайте в много, много малко количество.

Междинни хапвания:
Можете да си позволите белтъците от 2-3 яйца, разпределени между храненията. Също и малко количество сурови, неосолени ядки (но не фъстъци).

Преди лягане можете да изпиете чаша чай от джинджифил, подсладен със стевия.

More from

ЗДРАВЕ & ФИТНЕС

Тренираме с Алиса Белоусова и NTC: Седмица 5!

Вижте упражненията, които Алиса Белоусова избра този път

Закуската, която стопява всички излишни килограми

Само един продукт ви дели от бързия метаболизъм и свалените килограми

Изключете тези навици, за да не навредите на здравето си

Или защо не трябва да спираме кихането си и да внимаваме с тесните дънки

Укротете хормоните с натурални продукти

Екстрактът от див ямс е смятан за билка №1 за женското здраве

Фърги поддържа добрата си форма със смутита

Певицата споделя рецептите на любимите си напитки

Велопоход в подкрепа на хората с хемофилия

Ежегодното социално-спортно събитие ще се проведе на 23 април в София, Пловдив и Варна

Звездите с най-здравословен начин на живот

Нина Добрев, Джесика Алба и още от най-стриктните момичета в Холивуд

Четвърта седмица тренировки с Алиса Белоусова и NTC

Тази седмица стартираме с нещо по-интензивно

Безкофеиновото кафе забавя метаболизма

Ето кои са останалите неща, които саботират отслабването ни

Упражнението, с което ще стегнете цялото тяло

Забравете за изморителните тренировки, опитайте нещо забавно, но ефективно

Новата тренировка на Алиса Белоусова и NTC е тук

Тази седмица горим калории и оформяме дупе и плосък корем

Защо не трябва да спим по корем

Проблеми със съня и хронично главоболие са само част от последствията