Здраве27.12.2016

Еднодневен детокс за тялото след Коледа

Така няма да качите килограми

Цяла година сме чакали Коледната трапеза и веселието около нея! Затова не е чудно, че след празника всички се чувстваме тежки, подути и нямаме енергия.

Ето защо ви предлагаме в деня след празника да направите еднодневен детокс.

Той се основава на леки, свежи храни, без драстични лишения, но и без сладко, тестени храни и глутен. Богат е на витамини, затова ще ви върне тонуса и освен това ще подобри вида на кожата ви.

Ако го спазвате, ще дадете на тялото си възможност да преработи спокойно тежкото Коледно меню и да изхвърли токсините. Ще се отървете от чувството за сънливост и умора, което обикновено идва с обилната и по-мазна храна. А ако имате желание, можете да се придържате малко или много към този режим в дните до Нова година.

А ако успеете да вмъкнете в графика и малко упражнения – браво от нас! Можете да пробвате четирите най-ефективни кардио упражнения за отслабване.

Сутрин:
Изпийте на гладно чаша топла вода със сока от половин лимон. Можете да подсладите със стевия, ако ви е твърде кисело.

2cdcafacd35519b1342bf2270ccba0d2

Закуска:
Пригответе си свежо и вкусно зелено смути. Ето и необходимите продукти:

– 1 зелена ябълка или круша
– 1 чашка спанак
– селъри
– половин чаша бадемово мляко
– половин краставица
– сокът от един лимон
– супена лъжица натрошено ленено семе
– стевия (по желание)

Между закуската и обяда:
Продължавайте да хидратирате тялото си с достатъчно вода, овкусена с малко лимон и стевия, ако ви харесва.

Обяд:
1-2 купички зеленчукова супа. (Ако нямате желание да готвите, можете да си приготвите салата, която да овкусите със зехтин и сок от лимон).

Между обяда и вечерята продължете да пиете достатъчно вода.

870d7bb39e90ce2c7868ea56e350c10a
Вечеря:
Чист протеин – месо или риба на фурна или на пара, плюс свежа салата и задушени зеленчуци. Можете да овкусявате с ябълков оцет, сок от лимон, зехтин и свежи подправки като босилек, но избягвайте солта. Или поне я използвайте в много, много малко количество.

Междинни хапвания:
Можете да си позволите белтъците от 2-3 яйца, разпределени между храненията. Също и малко количество сурови, неосолени ядки (но не фъстъци).

Преди лягане можете да изпиете чаша чай от джинджифил, подсладен със стевия.

More from

ЗДРАВЕ & ФИТНЕС

Какво закусва, обядва и вечеря Ашли Греъм?

Кралицата на позитивното отношение към тялото разкрива диетата си

Защо коремът ви винаги е подут?

Вижте 10 начина как да се справите с този проблем

Гладувала ли е Пипа преди сватбата?

Почти всяка булка се подлага на този натиск

7 съвета от хората, които успешно са загубили тегло

Променяйте се бавно и започвайте на чисто всеки понеделник

Стопете коремчето с 5-минутни упражнения

Няколко са движенията, които ви делят от тънката талия

Тялото на Сара Сампайо

Фитнес режимът и диетата, които португалката спазва

Какво е най-подходящо да ядем след тренировка?

Кои са основните грешки, които допускаме и какво да изберем

Канела в кафето стимулира паметта

Намалява килограмите, кръвната захар и риска от Алцхаймер

Диетата на "ангелите", без преструвки

Колко тренира и какво наистина яде един супермодел

VitaEnergy - комплексна добавка за отслабване и възстановяване на организма

Модерно хранене за коригиране на теглото и нормализиране работата на вътрешните органи

Малките промени в тренировките за по-голям ефект

Загубете повече калории с няколко малки трика, които няма да ви костват нищо

8 сутрешни ритуала, които да овладеем преди 30

Ето какво да добавите в първите часове на деня, за да станете по-продуктивни и да се заредите с настроение