Здраве27.12.2016

Еднодневен детокс за тялото след Коледа

Така няма да качите килограми

Цяла година сме чакали Коледната трапеза и веселието около нея! Затова не е чудно, че след празника всички се чувстваме тежки, подути и нямаме енергия.

Ето защо ви предлагаме в деня след празника да направите еднодневен детокс.

Той се основава на леки, свежи храни, без драстични лишения, но и без сладко, тестени храни и глутен. Богат е на витамини, затова ще ви върне тонуса и освен това ще подобри вида на кожата ви.

Ако го спазвате, ще дадете на тялото си възможност да преработи спокойно тежкото Коледно меню и да изхвърли токсините. Ще се отървете от чувството за сънливост и умора, което обикновено идва с обилната и по-мазна храна. А ако имате желание, можете да се придържате малко или много към този режим в дните до Нова година.

А ако успеете да вмъкнете в графика и малко упражнения – браво от нас! Можете да пробвате четирите най-ефективни кардио упражнения за отслабване.

Сутрин:
Изпийте на гладно чаша топла вода със сока от половин лимон. Можете да подсладите със стевия, ако ви е твърде кисело.

2cdcafacd35519b1342bf2270ccba0d2

Закуска:
Пригответе си свежо и вкусно зелено смути. Ето и необходимите продукти:

– 1 зелена ябълка или круша
– 1 чашка спанак
– селъри
– половин чаша бадемово мляко
– половин краставица
– сокът от един лимон
– супена лъжица натрошено ленено семе
– стевия (по желание)

Между закуската и обяда:
Продължавайте да хидратирате тялото си с достатъчно вода, овкусена с малко лимон и стевия, ако ви харесва.

Обяд:
1-2 купички зеленчукова супа. (Ако нямате желание да готвите, можете да си приготвите салата, която да овкусите със зехтин и сок от лимон).

Между обяда и вечерята продължете да пиете достатъчно вода.

870d7bb39e90ce2c7868ea56e350c10a
Вечеря:
Чист протеин – месо или риба на фурна или на пара, плюс свежа салата и задушени зеленчуци. Можете да овкусявате с ябълков оцет, сок от лимон, зехтин и свежи подправки като босилек, но избягвайте солта. Или поне я използвайте в много, много малко количество.

Междинни хапвания:
Можете да си позволите белтъците от 2-3 яйца, разпределени между храненията. Също и малко количество сурови, неосолени ядки (но не фъстъци).

Преди лягане можете да изпиете чаша чай от джинджифил, подсладен със стевия.

More from

ЗДРАВЕ & ФИТНЕС

Хормоните ли са виновни за напълняването ви

Това ще ви помогне да разберете как да промените нещата

Нина Добрев промени тренировката и режима си

"Ям много повече, отколкото преди и съм по-слаба и по-силна"

Плосък корем и стегнато дупе само с две упражнения

Как може да изгорите мазнините в тези зони

7 фитнес хитрини, които не знаехте досега

Какво трябва да правим в залата, за да постигнем бърз успех

5 фитнес мантри от Рита Ора

"Вече не тренирам до пълно изтощение", разкрива певицата

Сутрешните навици на звездите за здравословен начин на живот

Холивудският диетолог Кимбърли Снайдер разкрива как трябва да стартираме деня си

Тайнaта на Елизабет Хърли за перфектни бедра

Актрисата се кълне в чудотворния ефект на казашкия клек

Защо не успяваме да се сдобием с плоско коремче?

И къде грешим в хранителния и трнировъчния режим

Как да се спасим от безсънието в горещините?

Ето какво да опитате и да видите ползите съвсем скоро

Планкът, който ще стегне цялото ви тяло

Опитайте тези варианти за още по-голям ефект

Как да оформим желаното тяло? Ето съветите от треньорите!

За дамите, които вече са загубили излишните килограми и се стремят към релеф

Лятно меню за красота

Кажете ни какво ядете, а ние ще ви кажем какви са проблемите на кожата ви