За отслабване в областта на лицето

Ето какво да ядете и как да тренирате за по-изваян и ясен контур

Според звездните треньори Крис и Хайди Пауъл, има един прост начин да се промени тялото мигновено – да премахнете солта и захарта. Ако консумирате в повече тези две съставки, то тялото ви най-вероятно задържа вода и е съвсем естествено, ако ги махнете, тялото ви мигновено да се промени.

Ако сериозно искате да се отървете от мазнините в тялото (включително и на бузите!), трябва да наблегнете на кардиото. Според специалистите, трябва да се изпълняват едночасови сесии пет пъти седмично, за забележите разликата наистина. Но вместо да се потите усилено, изберете интервалните тренировки (при които се редуват периоди на упражнения с бърз темп с бавни).

Може да направите един тон кардио и силови тренировки, но ако не промените диетата си, няма да видите резултати в лицето си. Спрете преработените храни, намалете солта и захарта, както и мазните ястия.

Като пиете достатъчно вода, не само тялото и кожата ви ще бъдат достатъчно хидратирани, но това ще ви предпази от подуване, а и ще засили вашия метаболизъм. За да се детоксикирате двойно, може да добавите във водата си лимон и джинджифил.

Ако спите достатъчно, ще запазите имунната си система силна и ще успявате да поддържате нивата на хормоните ви балансирани, така че да сте силни и здрави. Стремете се да спите най-малко по седем часа всяка нощ за оптимална енергия и изгаряне на мазнини.

За видимо по-красива визия, тези пет съвета от нас ще ви помогнат!

Всяко тяло има различни форми и размери. Някои от нас се раждат с големи дупета, други са надарени с по-обемни коремчета, а други се радват на големи бузки… дори да са със слаба натура.

Ако и вие сте сред дамите, които имат пълничко лице или двойна брадичка, може да вземете нещата в свои ръце. Вярно е, че няма начин да намалите мазнините само в едно място, но ако включите следните практически съвети в ежедневието си, не само ще въведете тялото си в най-добра форма, но и това ще се отрази на лицето ви!

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

20-минутна тренировка за тяло като на модел
Фитнес11 НОЕМВРИ 2020

20-минутна тренировка за тяло като на модел

Нина Дапър показва как поддържа фигурата си от вкъщи

15-минутна тренировка за двойки
Фитнес05 НОЕМВРИ 2020

15-минутна тренировка за двойки

Идея за лесна и забавна тренировка

Стапяме едновременно вътрешната и външната част на бедрата с 10 минути упражнения у дома
Фитнес29 ОКТОМВРИ 2020

Стапяме едновременно вътрешната и външната част на бедрата с 10 минути упражнения у дома

Сбогуваме се с бричовете и приветстваме слабите крака

Топ 10 на диетите за 2019
Фитнес20 ОКТОМВРИ 2020

Кратки тренировки за тонус и добро настроение

Всички се правят за по няколко минути у дома