Ударно стягане на долната половина на тялото

Бедра, дупе и долната част на корема

Вземете по една гира от 2 кг във всяка ръка и ги свийте до под брадичката. Вдигнете десния крак, свит в коляното и го изнесете диагонално нагоре, а лявата ръка изнесете навън. Върнете в начална позиция, като не позволявате на стъпалото да докосне пода.

Застанете на ръце и колене. Поставете дясната ръка на бедрото и повдигнете десния крак, свит в коляното, назад. След това изнесете крака встрани, така че бедрото да застане успоредно на пода. Върнете в изходна позиция и направете същото и с левия крак.

Застанете на колене, като вдигнете левия крак, сгънат в коляното. Поставете дясната ръка на пода, ляватае свита в юмрук и е на нивото на гърдите. Върнете лявото коляно и ръка на пода. Повдигнете десния крак встрани и вдигнете дясната ръка към тавана.

Застанете на колене, като преместите тежестта върху лявото. Поставете лявата ръка на пода и дясната ръка на талията. Вдигнете десния крак, така че бедрото да е успоредно на пода. Върнете в начална позиция и повторете с другия крак.

Колкото и да се стараем да спазваме режим на хранене и да ходим редовно на фитнес, най-трудни за оформяне си остават бедрата, дупето и долната част на корема.

Експертите съветват да се постараем повече именно с тази част от тялото ни, тъй като може да доведе до дисбаланс, който да доведе до куп наранявания. Ето как да засилите цялостната си форма и да се тонизирате това лято.

Започнете тонизиране
Как да станете по-издържливи и да се сдобиете с по-силни крака и бедра? Започнете с кардио. Тичайте сутрин в парка, изкачвайте ежедневно стълбите, карайте колело, ходете на излети в планината през уикендите. Стремете се да правите кадрио в шест последователни дни в седмицата, като се старайте да са по 30 минути дневно.

Ето и няколко упражнения, които да правите ежедневно – две серии по 30 повторения. Първо правете зададената тренировка с десния крак, а след това с левия.

С тази програма не след дълго ще се радвате на по-оформени дупе и бедра, както и ще намалите целулита.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес11 ОКТОМВРИ 2019

Фитнес митовете, които пречат на добрата форма

Понякога рано сутрин не е най-доброто време за тренировка

Фитнес11 ОКТОМВРИ 2019

Планк в 5 степени укрепва и извайва корема

От йога инструктора Челси Скот

Фитнес24 СЕПТЕМВРИ 2019

20-минутните тренировки на моделите

+ Бонус една тренировка само 10 минути

Фитнес18 СЕПТЕМВРИ 2019

Как тренират българските фитнес инфлуенсъри?

Как фитнес инфлуенсърите у нас се грижат за фигурата си, какви са любимите им тренировки и още