Ударно стягане на долната половина на тялото

Бедра, дупе и долната част на корема

Вземете по една гира от 2 кг във всяка ръка и ги свийте до под брадичката. Вдигнете десния крак, свит в коляното и го изнесете диагонално нагоре, а лявата ръка изнесете навън. Върнете в начална позиция, като не позволявате на стъпалото да докосне пода.

Застанете на ръце и колене. Поставете дясната ръка на бедрото и повдигнете десния крак, свит в коляното, назад. След това изнесете крака встрани, така че бедрото да застане успоредно на пода. Върнете в изходна позиция и направете същото и с левия крак.

Застанете на колене, като вдигнете левия крак, сгънат в коляното. Поставете дясната ръка на пода, ляватае свита в юмрук и е на нивото на гърдите. Върнете лявото коляно и ръка на пода. Повдигнете десния крак встрани и вдигнете дясната ръка към тавана.

Застанете на колене, като преместите тежестта върху лявото. Поставете лявата ръка на пода и дясната ръка на талията. Вдигнете десния крак, така че бедрото да е успоредно на пода. Върнете в начална позиция и повторете с другия крак.

Колкото и да се стараем да спазваме режим на хранене и да ходим редовно на фитнес, най-трудни за оформяне си остават бедрата, дупето и долната част на корема.

Експертите съветват да се постараем повече именно с тази част от тялото ни, тъй като може да доведе до дисбаланс, който да доведе до куп наранявания. Ето как да засилите цялостната си форма и да се тонизирате това лято.

Започнете тонизиране
Как да станете по-издържливи и да се сдобиете с по-силни крака и бедра? Започнете с кардио. Тичайте сутрин в парка, изкачвайте ежедневно стълбите, карайте колело, ходете на излети в планината през уикендите. Стремете се да правите кадрио в шест последователни дни в седмицата, като се старайте да са по 30 минути дневно.

Ето и няколко упражнения, които да правите ежедневно – две серии по 30 повторения. Първо правете зададената тренировка с десния крак, а след това с левия.

С тази програма не след дълго ще се радвате на по-оформени дупе и бедра, както и ще намалите целулита.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес15 АВГУСТ 2019

Тренировки без тежести за дупе и крака от фитнес инфлуенсърите

Всяка една от тях можете да направите навсякъде и не изискват никакво оборудване

Фитнес12 АВГУСТ 2019

Бути йога - забавният начин да отслабваме

Не, името не идва от думата "booty"

Фитнес02 АВГУСТ 2019

Инста-вдъхновение за по-тънка талия

Избрахме няколко много добри комплекса с упражнения, които се изпълняват в домашни условия

Фитнес31 ЮЛИ 2019

Кардио тренировките, които не изискват уреди

И са по-добри от джогинга