Страхотни упражнения за горната част на тялото

Стегнати ръце и гръб и хубава изправена стойка ще са вашата награда

При повечето посещения във фитнеса обикновено се фокусираме върху зоните, които смятаме за най-проблемни: дупе, стомах, крака.

 

Но има една тайна, която всички треньори знаят – добре оформената и тренирана горна част на тялото е не само ключова за добрата фигура, но и най-добрата ви защита срещу лоша поза или наранявания.

Тези четири упражнения са специално създадени, за да тренират мускулите в раменете, ръцете и гърба. Чрез тях не само ще укрепнете в тези зони, но ще подобрите позата си и дори начина, по който се движите. Правете по 3 серии по 15 повторения от всяко упражнение. Започнете с малки гирички, а след време увеличете тежестта. Можете да правите тренировката до три пъти всяка вседмица.

Застанете с разделечени крака, леко свити в коленете. Приклекнете, така че коленете ви да са на една линия с петите. Обърнете ръцете си така, че дланите ви да са една срещу друга, свийте лактите и вдигнете ръце нагоре, докато тежестите не достигнат едно ниво с раменете. Фокусирайте се върху това да натоварвате мускулите на гърба, когато повдигате тежестите. Бавно свалете ръцете си надолу.
Застанете в същата начална позиция, но този път извийте гръб така, че торсът ви да застане почти паралелно със земята. Вземете една гиричка в дясната си ръка и за повече баланс, поставете дланта на лявата ви ръка върху бедрото или върху стена пред вас. Внимателно повдигнете ръката с гиричката, приближавайки я към гръдния кош, а след това отново бавно я спуснете надолу, връщайки я в начална позиция до тялото ви. Направете 15 повторения с едната ръка, а след това повторете с другата.
Застанете със събрани крака и леко приклекнете, като в същото време изнесете торса напред а дупето назад. Съберете гиричките, докато дланите на ръцете ви сочат нагоре. Повдигайте ръцете си едновременно, докато дланите не достигнат нивото на раменете, оформяйки буквата “Т”, а след това бавно ги спуснете надолу.

Застанете както е показано на картинката, с леко разделечени крака и гиричка във всяка ръка. Свийте ръцете в лактите, докато не оформят ъгъл от 90 градуса. През цялото време лактите ви трябва да са плътно прилепнали към талията ви. След това изнесете ръцете навън едновременно, колкото ви е възможно, а после ги върнете в начална позиция.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес18 ФЕВРУАРИ 2020

Тренировка за стегнат корем... директно от леглото

Само 10 минути сутрин ще ви гарантират перфектно стегната талия

Фитнес15 ФЕВРУАРИ 2020

Пилатес за изгаряне на мазнините по бедрата

6-минутна тренировка, която се изпълнява у дома

Фитнес13 ФЕВРУАРИ 2020

Двойките, които тренират заедно, са по-щастливи и правят по-добър секс?

Или защо да отпразнуваме Свети Валентин не в ресторант, а във фитнеса

Фитнес11 ФЕВРУАРИ 2020

4 упражнения за дупе, подходящи за тренировка у дома и във фитнеса

Още вдъхновение от фитнес инфлуенсърите в Instagram за ефективни тренировки