Най-доброто упражнение с тежести за повдигнато дупе

Инструкторът на Ким Кардашиян споделя

Упражненията с тежести са най-добрият начин за оформяне на стегнато и повдигнато дупе.

Те са основна част от фитнес режима на Ким Кардашиян, която сподели, че на всеки шест месеца си дава две седмици почивка от упражненията с тежести. По този начин мускулите й си почиват, след което са активирани по-успешно.

Ким тренира с личния си инструктор Мелиса Алкантара, която работи с нея от 2017-а година. Подходът на Мелиса включва много повече работа с тежести. Точно този тип упражнения са направили тялото на Ким по-изваяно и стегнато, включително с по-интензивно натоварващи упражнения за дупе.

А ако трябваше от всички упражнения за дупе да избере най-доброто?

Според Мелиса, това ще е повдигането на ханша с тежест. Това упражнение води до много силно съкращаване на мускулите на дупето, стяга го, повдига го и му придава красива заоблена форма. Вижте тук как се изпълява правилно:

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес15 ЮЛИ 2019

Тренировки за по няколко минути под ритъма на любимите ви песни

В този Youtube канал ще намерите тренировки на фона на някои от най-актуалните песни днес

Фитнес05 ЮЛИ 2019

Ударно стягане на долната половина на тялото

Бедра, дупе и долната част на корема

Фитнес03 ЮЛИ 2019

Оформяща тренировка за дупе без никакви уреди

Много удобна за изпълнение у дома