Най-доброто упражнение с тежести за повдигнато дупе

Инструкторът на Ким Кардашиян споделя

Упражненията с тежести са най-добрият начин за оформяне на стегнато и повдигнато дупе.

Те са основна част от фитнес режима на Ким Кардашиян, която сподели, че на всеки шест месеца си дава две седмици почивка от упражненията с тежести. По този начин мускулите й си почиват, след което са активирани по-успешно.

Ким тренира с личния си инструктор Мелиса Алкантара, която работи с нея от 2017-а година. Подходът на Мелиса включва много повече работа с тежести. Точно този тип упражнения са направили тялото на Ким по-изваяно и стегнато, включително с по-интензивно натоварващи упражнения за дупе.

А ако трябваше от всички упражнения за дупе да избере най-доброто?

Според Мелиса, това ще е повдигането на ханша с тежест. Това упражнение води до много силно съкращаване на мускулите на дупето, стяга го, повдига го и му придава красива заоблена форма. Вижте тук как се изпълява правилно:

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес18 СЕПТЕМВРИ 2019

Как тренират българските фитнес инфлуенсъри?

Как фитнес инфлуенсърите у нас се грижат за фигурата си, какви са любимите им тренировки и още

Фитнес17 СЕПТЕМВРИ 2019

Тренировка за стегнато тяло само с един фитнес уред

Можете да го използвате както във фитнеса, така и у дома

Фитнес02 СЕПТЕМВРИ 2019

Фитнес треньорът в задния ви джоб - инстаграм профилите за упражнения, които трябва да следвате

Съветите на тези инфлуенсъри ще преобразят тялото ви

Фитнес15 АВГУСТ 2019

Тренировки без тежести за дупе и крака от фитнес инфлуенсърите

Всяка една от тях можете да направите навсякъде и не изискват никакво оборудване