Едно упражнение, с което бързо да подобрите стойката си

Ако ходите изгърбени, правете това движение и се насладете на фантастичен резултат

Едно упражнение, с което бързо да подобрите стойката си

Лошата стойка на тялото е силно разпространен проблем при много млади жени и освен, че не изглежда никак красиво, с времето състоянието може сериозно да се влоши.

Оказва се, че всички онези забележки, които майките ни и учителите ни правеха в детските години, относно начина, по който стоим на чина и пишем домашните си у дома, наистина имат значение.

Ако работите на бюро, това със сигурност важи за вас и в момента, но в допълнение към обездвижването и прекарването на много време в седнало положение идват наднорменото тегло и дори прекаленият стрес.

Мускулите на гърба по принцип са малко по-слаби, а с времето отслабват още повече. Можем ли тогава да се преборим с проблема?

Ключът се крие в това лесно упражнение, което можем да правим и вкъщи. Редовното му изпълнение ще изправи гръбнака и стойката, и походката ни, ще се подобри значително.

5af508758ba75f28ceeb940b593958c4

Легнете на пода по корем с лице, гледащо към пода. Бавно изправете глава и започнете да повдигате горната част на тялото си, както е показано на картинката. Повдигнете се до степен, в която се чувствате удобно и не се пренатоварвайте, ако изпълнявате упражнението отскоро. Придържайте ръцете си от двете страни на тялото с длани, опрени в бедрата.

Упражнението задейства мускулите както на гърба, така и на краката. Десет минути на ден по десет повторения са достатъчни в началото. С течение на времето добавяйте още повторения, като продължавате да го изпълнявате всеки ден. Скоро ще забележите, че мускулите в гърба ви не само са укрепнали, но вече и походката ви, и стойката ви, са се подобрили значително.

 

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Топ 10 на диетите за 2019
Фитнес20 ОКТОМВРИ 2020

Кратки тренировки за тонус и добро настроение

Всички се правят за по няколко минути у дома

30-минутна тренировка за по-бърз метаболизъм
Фитнес16 ОКТОМВРИ 2020

30-минутна тренировка за по-бърз метаболизъм

Жената, която е тренирала Дженифър Лорънс, ни носи идеи за днешната тренировка

Забравете за безсънието с помощта на... розов шум
Фитнес14 ОКТОМВРИ 2020

Можем ли да тренираме преди лягане?

Извинението "твърде късно е за тренировки" все пак не се оказва валидно

100-годишната история на пилатеса
Фитнес11 ОКТОМВРИ 2020

30 минути табата за цялото тяло

Едно фитнес предизвикателство за уикенда