Защо не успяваме да се сдобием с плоско коремче?

И къде грешим в хранителния и трнировъчния режим

Изпробваме какви ли не диети и нови тренировки, правим всичко по правилата, но плоското коремче продължава да е мисия невъзможна за нас.

Истината е обаче, че доста жени приемат за верни някои твърдения, свързани с постигането на тънка талия и пилеят усилията си напразно. Ето кои са митовете за плоското коремче:

Гладувате
Може и да си мислите, че единственият начин да отслабнете, е да гладувате. Гладуването обаче не само не е ефективно, но и е опасно за здравословното ви състояние. Човешкото тяло е твърде сложно. В резултат от гладуване може да нарушите сериозно метаболизма си. А това ще забави резултатите. Важно е не да гладувате, а да ядете пълноценно през кратки интервали от време.

Храните, които правят коремчето плоско

Хранителни добавки
Като че ли в последно време стана модно да се взимат различни хранителни добавки. Има и доста изкушаващи магически хапчета, които обещават бързо слабеене и дори така желаното плоско коремче. Истината е, че ако не сте добре запознати с добавките или не ги взимате под надзора на фитнес инструктора си, то няма смисъл да ги приемате. Единственото, което ще направите е да се лишите с доста пари, а единственото решение за изваяна фигура е балансираното хранене и интензивни тренировки.

Много коремни преси
Допълнителните коремни преси, които правите, няма да ви помогнат да изваете корема. Всички имат коремни мускули. Те обаче остават скрити под слой мазнини. Ако искате тонизиран вид и плочки по корема, първо трябва да се фокусирате върху изгарянето на този слой мазнини, който покрива пъпа. Коремните преси сами по себе си няма да помогнат.

Кое е по-важно за отслабване: диета или тренировки?

Диетични храни
Има толкова много диетични храни и протеинови блокчета, които обещават да ви заситят и едновременно с това да отслабнете. Само че обикновено те са пълни с рафинирана захар и съставки, които не са необходими на организма ви и определено не водят до отслабване. Нещо повече, те са с високо съдържание на калории. Опитайте да избягвате тези храни и се научете да ядете плодове, зеленчуци, чисто месо. Това е ключът към плочките на корема.

Солена вана за по-плосък корем

Избягвате въглехидратите
Много режими твърдят, че въглехидратите не са добри за фигурата ви. Това съвсем не е така и трябва да осъзнаете, че когато казваме “намалете въглехидратите”, нямаме предвид “не яжте изобщо”. Може да ядете въглехидрати и да отслабвате. Както споменахме по-горе, важно е да избягвате преработените храни, но спокойно можете да ядете пълнозърнест хляб, кафяв ориз, картофи и др., а не да се откажете напълно от всякакви въглехидрати.

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети18 ЮНИ 2018

Детокс режимът на Деми, Бионсе и Гуинет

Суровоядство, вода с кленов сироп или шейкове?

Диети15 ЮНИ 2018

4 важни момента във всяка успешна диета

Експертите съветват да не мислите за диетата... като за диета!

Диети13 ЮНИ 2018

Колко плодове са безвредни за фигурата ни?

Това е количеството, което трябва да приемате ежедневно

Диети12 ЮНИ 2018

Как Кели Кларксън се стопи със 17 кг

Певицата демонстрира драстична промяна, която се дължи на новия й начин на хранене