Здраве & Фитнес : Диети12 НОЕМВРИ 2012

Топ идеи за здравословно меню

Основният принцип визготвянето му е да можеш да си набавиш достатъчно антиоксиданти

Искаш да се храниш здравословно, но не знаеш от къде да започнеш. Какво да включиш в менюто?

Основният принцип в изготвянето му е да можеш да си набавиш достатъчно антиоксиданти.

Така клетките в тялото ти ще функционират добре, а това означава и по-бърз метаболизъм, по-добра устойчивост на вируси и едно на нула за теб срещу преждевременното стареене.

Избирай плодове и зеленчуци според сезона. Включи семена, ядки и варива – храни с висока хранителна стойност. Намали месото и храните с изкуствени съставки.

Ето няколко добри комбинации от здравословни храни:

Закуска

1 чаша мляко (най-добре направо от производител), една шепа овесени трици и ядки, канела, мед (или кленов сироп)

1 сварено яйце, малко сирене, филия ръжен хляб, зелен чай.

Кисело мляко с предварително сварен булгур.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети17 СЕПТЕМВРИ 2019

"Здравословните храни", които тайно са по-вредни и от понички

Кое ви се яде повече - донъти или мюсли? Разликата между двете се оказва не чак толкова голяма

Диети11 СЕПТЕМВРИ 2019

Здравословно бананово суши за закуска

Това лесно хапване може да се приготви в различни варианти, като тези с шоколад ще станат любими и на децата

Диети06 СЕПТЕМВРИ 2019

Петдневен есенен детокс със супа

Успокоява, изчиства и подготвя тялото за зимата

Диети04 СЕПТЕМВРИ 2019

Как изглежда менюто при макробиотичната диета

Предлагаме ви примерно меню и съвети как да следвате диетата