Рецепти : Десерти22 ОКТОМВРИ 2019

Здравословен чийзкейк с извара

Изпробвано и доказано вкусно

С този протеинов десерт не само засищаме глада за сладко, но и пестим от празни калории.

Една от най-вкусните, но и най-калоричните торти, е чийзкейкът.
Това мигновено го поставя в графата “само за специални случаи”. Но пък ако изберем този здравословен вариант на десерта, специалният случай може да бъде всеки уикенд… или делничен ден.

Изпробвахме рецепта за протеинов чийзкейк, на който всяко парче е едва 300 калории, а има страхотен вкус. 

Вдъхновение за десерта взехме от видеото на Станислав Чакъров – вижте неговият вариант на рецептата тук. Ние малко изменихме съставките, за да я направим по-лека и още по-нискокалорична.

Ето какво ви трябва за нашата рецепта:

За блата:

125 грама масло

100 мл мляко, за предпочитане с 2% масленост или по-малко

280 грама бисквити – ние ползвахме какаовите от марката “Закуска”, за шоколадов вкус (pro tip – един пакет е точно с една бисквита повече от 280 грама – това значи, че можем да си хапнем едната в процеса на готвенето)

За крема:

250 грама нискомаслена извара

100 грама заквасена сметана 12%

55 грама протеин на прах, препоръчваме такъв с боровинков вкус

1 банан (125 грама)

Приготвяне:

Начупете бисквитите на дребни парчета, като можете да използвате блендер или да ги поставите в чанта и да ги начупите ръчно. Разтопете маслото в микроволнова фурна или на водна баня. След това смесете бисквитите с маслото и млякото и разбъркайте до получаването на лепкава смес.

Разпределете блата във форма за торти или в плитка чиния, покрита с прозрачно фолио. Опитайте се равномерно да покриете блата и изгладете ръбовете. Оставете да се охлади за час в хладилник или 20 минути във фризер.

През това време подгответе крема, като разбъркате изварата, сметаната и протеина до получаването на гладка смес. Изсипете крема върху блата и загладете повърхността. Охладете отново за същото време.

Нарежете банана на тънки парчета и след като стегне тортата, я декорирайте с него. Да ви е сладко!

Кулинарен уикенд: Палачинки “канелено охлювче”

Смути с банан и кафе

Чийзкейк с бисквити орео

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДЕСЕРТИ

Десерти05 АПРИЛ 2020

Кулинарен уикенд: Здравословни шоколадови бисквити с авокадо

Рецептата е перфектна за тези, които искат да внимават с количеството захар, което приемат

Десерти29 ФЕВРУАРИ 2020

Кулинарен уикенд: Здравословните мъфини на Миранда Кер

Пълни с протеин и полезни съставки, а доста вкусни

Десерти23 ФЕВРУАРИ 2020

Кулинарен уикенд: Здравословен кейк с банани

Или иначе казано - мързелив кекс, перфектен за неделния следобед

Десерти09 ФЕВРУАРИ 2020

Кулинарен уикенд: Тирамису без угризения

Една порция е само 260 калории