Защо трябва да добавиш кисело мляко в менюто си

И още – в кои комбинации е особено полезно 

Идеално за отслабване, пълно с калций и витамини, научи какво в киселото мляко ти помага да поддържаш форма.

Киселото мляко е силно питателна храна, богата на хранителни вещества като протеини, мазнини, минерали и микроелементи. В сравнение с други млечни продукти, в него преобладават елементи, които се усвояват от организма с лекота, благодарение на ферментацията на микроорганизми.

С какво е полезно киселото мляко?

1. Източник на животински протеин
2. Добър източник на калций за хора с непоносимост към лактоза, както и за жените след определена възраст, в която са склонни към деформация на костите, и против дентални проблеми
3. Съдържа витамини като А и D
4. Съдържа и калий, натрий, магнезий, фосфор и малки количества желязо
5. Киселото мляко е пробиотик, който помага за доброто функциониране на чревната микрофлора
6. Висока степен на усвояване на полезните вещества в киселото мляко го правят храна, която трябва да включиш в ежедневното си меню
7. Изследвания показват, че консумирането на нискомаслено кисело мляко три пъти на ден удвоява загубата на телесно тегло

Виж още на страница ii

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети14 ЮНИ 2019

4 най-важни правила, които ще ни помогнат да ядем по-малко

Така няма да пълнеем, но и никога няма да гладуваме

Диети13 ЮНИ 2019

Да избегнем капаните при избора на зърнена закуска

Знаехте ли, че някои от тези "здравословни" закуски съдържат над 20% мазнини?

Диети06 ЮНИ 2019

Как да останем слаби и по време на ваканцията

Според изследванията средностатистическият човек трупа между 1 и 2 килограма по време на почивка

Диети05 ЮНИ 2019

Как да се справим с подуването за 24 часа

Или най-бързият начин да се сдобием с плоско коремче