Здраве & Фитнес : Диети24 ЯНУАРИ 2019

Вегетарианството не винаги води до отслабване

Разберете кои са 4-те грешки, които ви пречат да достигнете целта

Според редица проучвания, ако изберете вегетарианския начин на живот, дори без да тренирате, ще свалите няколко килограми.

Причината? След приема на вгетариански ястия, организмът гори повече и по-бързо калории. Следователно, диетата, основана на зеленчуци и растения, може да се използва с цел метаболизмът да се забърза.

4 елемента, които отсътват от менюто на вегетарианците

Колкото и страхотно да звучи тази новина, има няколко “капана” при вегетарианството, които ще ви отдаелчат от мечтаната фигура и килограми.

#Не търсете продукти, предназначени за вегетарианци.

Във все повече супермаркети ще откриете секция за вегетарианци и съответно алтернативи на хот дог, сладолед, бисквити и т.н. Проблемът при тях е, че са наситени с много калории и захар, и така има вероятност дори да увеличат теглото ви. По-добрият вариант е да заложите на свежите храни като зеленчуци, плодове, бобови култури, семена, както и на тези с наситени (но полезни!) мазнини – авокадото.

#Не прекалявайте със сиренето.

Ако сте по-придирчиви към зеленчуците, сигурно залагате на сиренето и кашкавала. Чедърът, например, съдържа 4 пъти повече калории и 9 пъти повече мазнини в сравнение с пилешките гърди, затова бъдете по-внимателни с консумацията му. Заложете на органичните алтернативи, както и на нискомаслените.

Нудълс, киноа, ориз и паста: Кой е най-здравословният избор?

#Не пропускайте протеина.

Много често в менюто на вегетарианците отсъства протеина, а той е от изключително значение, ако се опитвате да отслабнете. Протеинът поддържа мускулатурата ви и забързва метаболизма ви, така че се постарайте да участва редовно в ястията ви. Така например, киноата съдържа 8 гр протеин, лещата 17, а една порция тофу – между 9 и 11 грама.

#Не пийте сока на плодовете.

Голяма част от вегетарианците обичат да смесват плодовия фреш със зеленчуци, но проблемът е, че една чаша прясно изцеден сок няма да ви засити, а същевременно с това ще съдържа доста калории. По-добрата опция е да се храните с пресни плодове и зеленчуци, тъй като по време на яденето им, до мозъка ви достигат повече сигнали, че сте сити, в сравнение ако ги изпиете.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети10 АВГУСТ 2019

Полезна закуска за различните зодии

Палачинки, сандвич или френски тост? Ето какво да изберете:

Диети09 АВГУСТ 2019

10 храни, които се борят с целулита

Включете следните продукти, за да се сдобиете с перфектно дупе

Диети08 АВГУСТ 2019

Лесни и свежи хапки до 150 калории

Заложете на здравословните плодове и няма да съжалявате

Диети07 АВГУСТ 2019

Гарантирано отслабване за една седмица

Фокусирайте се върху това да подобрите храносмилането и тонуса си, приемайте достатъчно протеини + още съвети: