Топ 20 на храните, които помагат да си слаба

Защо храни, богати на мазнини като авокадото също са в тази класация?

8. Годжи бери

Тези вкусни плодчета са по-засищащи от повечето други плодове и в състава им влизат 18 аминокиселини, което ги превръща в един от най-богатите растителни източници на протеин.

9. Елда или паста, направена с брашно от елда

Замени обикновените спагети с елда, която ще достави на тялото ти достатъчно фибри. Освен това за разлика от повечето въглехидратни варива, тя е богата и на протеини, което означава, че е трудно да се преяде с такова ястие.

10. Боровинки

Който и да е плод или зеленчук с лилав или син цвят е сред храните, които е добре да присъстват редовно на масата ти. Те са шампиони в категорията “антиоксидантни източници”.

11. Бадеми

Ядките са с нисък гликемичен индекс, което е добре за поддържане на балансирано ниво на кръвната захар. А това е предпоставка за отслабване.

12. Нар

Богат на антиоксиданти, фибри и витамини от групата B, този плод може идеално да задоволи желанието ти за десерт между храненията.

13. Люти чушки

Съдържат капсацин, който има загряващ ефект и помага за горене на калории до 20 минути след приключване на храненето.

14. Кисело мляко

В състава му влизат въглехидрати, мазнини и протеин, което го прави много добър избор за поддържане на стабилно ниво на кръвната захар.

15. Киноа

Неслучайно присъства сред суперхраните – богата е на фибри и протеин и те държи сита с часове.

16. Сардини

Тези мънички рибки са звездата на морските храни заради високото им ниво на протеин и Омега 3 мастни киселини. Те помагат на тялото да изгражда мускули и да гори мазнини. Сардините са сред рибите с най-ниско ниво на замърсеност с живак, а е богата на калций.

Виж още на стр. iii

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети19 ФЕВРУАРИ 2020

Кето 2.0: подобрената версия на известната диета дава по-добри резултати

Предвиждат, че това ще е новата най-популярна диета

Диети18 ФЕВРУАРИ 2020

Плодове и зеленчуци, които са по-полезни консервирани

Спестете си време, като използвате тези продукти консервирани

Диети17 ФЕВРУАРИ 2020

В случай, че не сте добри в спазването на диети

Тези няколко трикове, ще ви помогнат

Диети10 ФЕВРУАРИ 2020

Как да избегнем напълняването около 30-те си години

Периодът между 25 и 34 години е критичен за жените, които често напълняват видимо точно тогава