Здраве & Фитнес : Диети12 НОЕМВРИ 2012

С кои храни ще гориш мазнини

Мазнините са обвинявани за напълняването, но ако избираш подходящите мазнини, всъщност може… да ти помогнат да отслабнеш

Мазнините са обвинявани за напълняване, но ако избираш подходящите мазнини всъщност може… да ти помогнат да отслабнеш

Виж кои храни да включиш в менюто си според диетоложката д-р Мария Псомас:

Яйца

Хубавата, засищаща закуска задвижва метаболизма по невероятен начин. Ако в нея има и качествени протеини и мазнини, това е гаранция, че няма да нападнеш пакет с вафли когато пристигнеш в офиса или да прекалиш с обяда. Омлетът е много по-добър избор от традиционните палачинки за закуска.

Пълнозърнести храни

Ако омлетът не ти е по вкуса, заложи на овесена каша с ядки или пълнозърнеста паста. Фибрите ще те заситят за дълго и ще изчистят токсините от тялото ти.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети15 НОЕМВРИ 2019

Как готвят жените, които никога не дебелеят

Първите спънки към перфектна фигура се крият в начина, по който подготвяме храната си

Диети01 НОЕМВРИ 2019

Кои чайове за отслабване всъщност работят?

Поглеждаме отвъд маркетинговите трикове и търсим истинските чайове за отслабване

Диети29 ОКТОМВРИ 2019

Добавяме екстракт от ванилия и махаме захарта от диетата си

Този трик ще ви спаси от пристрастяването по захарта

Диети27 ОКТОМВРИ 2019

Какво закусват супермоделите?

Здравословни идеи за старта на деня от най-красивите жени в света