Здраве & Фитнес : Диети12 НОЕМВРИ 2012

С кои храни ще гориш мазнини

Мазнините са обвинявани за напълняването, но ако избираш подходящите мазнини, всъщност може… да ти помогнат да отслабнеш

Мазнините са обвинявани за напълняване, но ако избираш подходящите мазнини всъщност може… да ти помогнат да отслабнеш

Виж кои храни да включиш в менюто си според диетоложката д-р Мария Псомас:

Яйца

Хубавата, засищаща закуска задвижва метаболизма по невероятен начин. Ако в нея има и качествени протеини и мазнини, това е гаранция, че няма да нападнеш пакет с вафли когато пристигнеш в офиса или да прекалиш с обяда. Омлетът е много по-добър избор от традиционните палачинки за закуска.

Пълнозърнести храни

Ако омлетът не ти е по вкуса, заложи на овесена каша с ядки или пълнозърнеста паста. Фибрите ще те заситят за дълго и ще изчистят токсините от тялото ти.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети02 ЮЛИ 2019

Диетата Пеган комбинира най-доброто от известните режими за хранене

Комбинацията между палео и веган се оказва една от най-ефективните

Диети28 ЮНИ 2019

Добри въглехидрати, лоши въглехидрати, а сега и "нет" въглехидрати

Най-новата мода в сферата на здравословното хранене

Диети26 ЮНИ 2019

Какво похапва Серина Уилямс за закуска, обяд и вечеря, за да поддържа форма?

Топ тенисистката се грижи ежедневно да си осигурява свежа и питателна храна, а голямото й изкушение се нарича Тако