Здраве & Фитнес : Диети08 АВГУСТ 2019

Лесни и свежи хапки до 150 калории

Заложете на здравословните плодове и няма да съжалявате

Този сладолед е много лесен за изпълнение. Необходими са ви замразени ананаси и банани. Добавете малко неподсладено бадемово мляко и пасирайте. Този десерт съдържа само 110 калории.

Нарежете един банан на филийки. Смесете фъстъчено масло с кисело мляко и намажете две филийки с получената смес. Сложете ги във фризера, за да замръзнат.

Обелете банана и го нарежете на парчета. Намажете от едната страна с бадемово масло и топнете в нарязан шам фъстък. Тази лесна рецепта е само 114 калории.

За този десерт имате нужда само от един банан, кисело мляко и парченца шоколад. Една близалка излиза 78 калории.

Този неустоим чипс е подправен с канела, като по този начин не само задоволявате апетита си за нещо сладко, но и ускорявате метаболизма. Не се притеснявайте, в половин купичка има по-малко от 150 калории.

Тези мини сандвичи са направени от банан, фъстъчено масло и пълнозърнести бисквити. Смесете първите две съставки на кремообразна смес, сложете я между две бисквити и замразете.

Вземете малко овесени ядки, протеин на прах и банан. Смесете ги до получаване на еднородна смес и ги направете във формата на топчета.

Имаме още едно страхотно предложение за сладолед. Смесете няколко замразени банана с фъстъчено масло до получаването на еднородна смес, така че получавате една здравословна закуска от 150 калории.

Предлагаме ви малки хапки, които са само 42 калории. Направете сладък крем като смесите една ябълка, сурови бадеми и малко портокалов сок. Намажете с него малките бисквитки.

Вече можете сами да си направите здравословните барчета, които са предлагат по магазините. За целта са ви необходими бадеми, фурми и стафиди. Разбийте ги до получаването на еднородна смес и ги оформете като малки хапки.

Обожавате чипс, но избягвате калоричните картофи? Ние ви предлагаме един по-здравословен вариант, използвайки моркови. Във всяка порция се съдържат само на 79 калории.

Умирате си за нещо сладко, но сте на диета? Хапва ви се нещо като чипс, но не можете да си го позволите? Предлагаме ви алтернативни, но също доста апетитни решения.

Заложете на малки и свежи закуски, които освен адски вкусни, са и доста лесни за направа. Те съдържат под 150 калории и по никакъв начин няма да навредят на вашия хранителен режим, а освен това ще ви и снабдят с висока доза минерали и витамини.

Открийте рецептите в галерията.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети26 АВГУСТ 2019

Лесно и полезно е да бъдеш флекситарианец

Този начин на хранене бе обявен за една от трите най-добри диети за 2018 г.

Диети23 АВГУСТ 2019

Жените пълнеят на корем от алкохол и липса на протеини

Променете начина си на живот, за да се радвате на изваяна фигура. Ето как да го направите

Диети10 АВГУСТ 2019

Полезна закуска за различните зодии

Палачинки, сандвич или френски тост? Ето какво да изберете:

Диети09 АВГУСТ 2019

10 храни, които се борят с целулита

Включете следните продукти, за да се сдобиете с перфектно дупе