Здраве & Фитнес : Диети08 АВГУСТ 2019

Лесни и свежи хапки до 150 калории

Заложете на здравословните плодове и няма да съжалявате

Този сладолед е много лесен за изпълнение. Необходими са ви замразени ананаси и банани. Добавете малко неподсладено бадемово мляко и пасирайте. Този десерт съдържа само 110 калории.

Нарежете един банан на филийки. Смесете фъстъчено масло с кисело мляко и намажете две филийки с получената смес. Сложете ги във фризера, за да замръзнат.

Обелете банана и го нарежете на парчета. Намажете от едната страна с бадемово масло и топнете в нарязан шам фъстък. Тази лесна рецепта е само 114 калории.

За този десерт имате нужда само от един банан, кисело мляко и парченца шоколад. Една близалка излиза 78 калории.

Този неустоим чипс е подправен с канела, като по този начин не само задоволявате апетита си за нещо сладко, но и ускорявате метаболизма. Не се притеснявайте, в половин купичка има по-малко от 150 калории.

Тези мини сандвичи са направени от банан, фъстъчено масло и пълнозърнести бисквити. Смесете първите две съставки на кремообразна смес, сложете я между две бисквити и замразете.

Вземете малко овесени ядки, протеин на прах и банан. Смесете ги до получаване на еднородна смес и ги направете във формата на топчета.

Имаме още едно страхотно предложение за сладолед. Смесете няколко замразени банана с фъстъчено масло до получаването на еднородна смес, така че получавате една здравословна закуска от 150 калории.

Предлагаме ви малки хапки, които са само 42 калории. Направете сладък крем като смесите една ябълка, сурови бадеми и малко портокалов сок. Намажете с него малките бисквитки.

Вече можете сами да си направите здравословните барчета, които са предлагат по магазините. За целта са ви необходими бадеми, фурми и стафиди. Разбийте ги до получаването на еднородна смес и ги оформете като малки хапки.

Обожавате чипс, но избягвате калоричните картофи? Ние ви предлагаме един по-здравословен вариант, използвайки моркови. Във всяка порция се съдържат само на 79 калории.

Умирате си за нещо сладко, но сте на диета? Хапва ви се нещо като чипс, но не можете да си го позволите? Предлагаме ви алтернативни, но също доста апетитни решения.

Заложете на малки и свежи закуски, които освен адски вкусни, са и доста лесни за направа. Те съдържат под 150 калории и по никакъв начин няма да навредят на вашия хранителен режим, а освен това ще ви и снабдят с висока доза минерали и витамини.

Открийте рецептите в галерията.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети14 ОКТОМВРИ 2019

Отслабване с интервален прием на въглехидрати

Този режим редува висок с ограничен прием на въглехидрати, в зависимост от активността ни през деня

Диети13 ОКТОМВРИ 2019

Безглутеновата диета подобрява секса

Интересно проучване ни дава съвет как да подобрим здравето и сексуалния си живот

Диети11 ОКТОМВРИ 2019

4 детокс храни, които да включим в ежедневното си меню

Те ще подобрят резултатите от диетата и ще подсилят имунната ви система

Диети09 ОКТОМВРИ 2019

Двете диети, които могат да се превърнат в начин на живот

Точно затова диетолозите ги препоръчват най-силно