Как да останем слаби и по време на ваканцията

Според изследванията средностатистическият човек трупа между 1 и 2 килограма по време на почивка

Най-често по време на ваканцията си позволяваме да похапваме малко повече и да си почиваме по много. Това обаче се отразява на фигурата ни.

Случвало ли ви се е да се върнете след почивка и кантарът да показва съвсем различно число от това преди да заминете? Не се стряскайте, не сте сами. Всъщност проучване от списание “Obesity” доказва, че средностатистическия човек качва от между един и два килограма по време на ваканцията.

Не е мистерия защо се случва това – на непознато място хората променят хранителните си навици, позволяват си повече калории дневно и опитват местната кухня. Най-често всичко това, в комбинация с ниските нива на активност, е причината за качването на тегло. По-важният въпрос сега е как да го предотвратим? 

Университетът в Джорджия опитва да открие отговора и с тази цел провежда изследване, което разделя летуващите на две части. Едната група трябвало да направят много малка промяна – да се мерят с кантар всеки ден от почивката си. И така всичките 111 души, участвали в проучването си взели дълга ваканция от 14 седмици.

Оказва се, че групата, която е носила със себе си кантара са успели да запазят теглото си и дори да отслабнат, за сметка на втората група, която качила няколко допълнителни килограми. 

“Хората са чувствителни по отношение на тялото си. Когато видят разликата между начина, по който искат да изглеждат, и реалността, често се появява промяна в държанието. Когато всеки ден си даваме сметка как се развива тялото ни, това може да афектира крайния резултат”, обясни професор по психология Мишел Ванделен.

Не оставяйте работата да съсипе почивката ви

Така че ако планирате по-дълга почивка това лято, проучете има ли кантар в хотела, в който ще отсядате… ако не, може би ще се наложи да обяснявате кантара в багажа си на границата.

По-стилни по време на ваканция с тези лесни трикове

Как да се справим с подуването за 24 часа

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети19 ФЕВРУАРИ 2020

Кето 2.0: подобрената версия на известната диета дава по-добри резултати

Предвиждат, че това ще е новата най-популярна диета

Диети18 ФЕВРУАРИ 2020

Плодове и зеленчуци, които са по-полезни консервирани

Спестете си време, като използвате тези продукти консервирани

Диети17 ФЕВРУАРИ 2020

В случай, че не сте добри в спазването на диети

Тези няколко трикове, ще ви помогнат

Диети10 ФЕВРУАРИ 2020

Как да избегнем напълняването около 30-те си години

Периодът между 25 и 34 години е критичен за жените, които често напълняват видимо точно тогава