Здраве & Фитнес : Диети15 ДЕКЕМВРИ 2017

Идеалното смути е с по-малко въглехидрати

Няколко варианта, които ви гарантират страхотна закуска по всяко време на деня

Смутитата се превърнаха в една от най-любимите ни закуски, когато нямаме време да си приготвим нещо по-специално рано сутрин.

Но тези плодови напитки също могат да бъдат доста нездравословни заради въглехидратите и цялата плодова захар, която съдържат. Ето защо е препоръчително сами да си ги приготвяме тези напитки, за да можем да наблюдаваме процеса на тяхното приготвяне и избора на продукти. С подходящите съставки ще може да избегнете многото въглехидрати. Но как да се случи това? Като наблегнете на повече зеленина, както и да знаете какво съдържат различните плодове и зеленчуци.

Смути за красота: Миранда Кер и Кандис Суанпоул споделят своите рецепти

Например, бананите, ананасите, крушите и черешите имат високо съдържание на въглехидратите, докато прасковите, кивитата и цитрусовите плодовене толкова. Ако ви звучи много сложно, ние ви предлагаме няколко варианта смутита, които да добавите в своето ежедневно меню.

Кейл с ягода

Идеалното смути е с по-малко въглехидрати

Зелените зеленчуци са идеалното решение, когато се опитвате да намалите въглехидратите. Ето защо това смути е особено подходящо за вас. Смесете чаша прясно изцеден сок от портокал, ягоди, половин банан и охладено бадемово мляко. Ако искате да ви е малко по-сладко, добавете малко мед.

Круши и бадемово масло

Идеалното смути е с по-малко въглехидрати

Смутито с бадемово масло, канела, карамфил, круша и джинджифил на прах, са идеалното начало на една свежа зимна утрин. И макар крушите да имат високо съдържание на въглехидрати от повечето плодове, а бадемовото масло да съдържа някои наситени мазнини, те са страхотен източник на протеини, което е от съществено значение за здравословното хранене.

Червен портокал и спанак

Идеалното смути е с по-малко въглехидрати

Това смути с червен портокал, спанак, бадеми, банан, мляко и кисело мляко е страхотна закуска за тези от вас, които имат хормонален дисбаланс. Освен това помага на симптомите на ПМС, спазми и други проблеми със стомаха. Всяка съставка дава на организма основнитехранителни вещества, които му трябват, за да поддържа балансирана ендокринна система. Например, въпреки че бананите са с високо съдържание на въглехидрати, те осигуряват калий, който подпомага добрата функция на мускулите, хидратират тялото, докато киселото мляко осигурява пробиотици и калций, а спанакът е източник на желязо.

Боровинково смути

Идеалното смути е с по-малко въглехидрати

Тази страхотна смес е подходяща, ако имате проблем със забавен метаболизъм. Смесете боровинки, бадеми, банани, лимони и кисело мляко. Снабден със здравословен протеин и фибри, това е идеалният начин да събудите храносмилателната си система сутрин, без да се налага да правите сложна закуска с яйца.

Смути за енергия

Идеалното смути е с по-малко въглехидрати

Тази рецепта е една страхотна алтернатива на сутрешното кафе или зелен чай, които обикновено пием, за да се събудим. За да го получите, смесете неподсладено бадемово мляко, бейби кейл, бадемово масло, ананас и банан. Можете също така да добавите и спирулина, която действа перфектно на организма, ако има нужда от детоксикация на тежки метали от тялото.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диетата на Бионсе с гарантиран успех
Диети12 ЮЛИ 2022

Диетата на Бионсе с гарантиран успех

След раждането на близнаците, Queen Bey се подлага на стриктна диета, за да се върне отново на сцената.

Какво да консумираме вместо паста и хляб?
Диети12 ЮЛИ 2022

Какво да консумираме вместо паста и хляб?

Ето какво да ядем вместо паста и тесто, за да избегнем хранителен дефицит и да следваме балансирано и здравословно хранене.

Диетата за бързо отслабване, която измести средиземноморската
Диети27 МАРТ 2022

Храните, които помагат на сърцето ни

Похапвайте тези храни, за да се радвате на здраво сърце.

С какво да се храним за бюджетна, но здравословна диета
Диети25 МАРТ 2022

С какво да се храним за бюджетна, но здравословна диета

Няколко идеи за диетични, но достъпни храни