Здраве & Фитнес : Диети30 ДЕКЕМВРИ 2016

Еднодневен детокс за тялото след Коледа

Така няма да качите килограми

Цяла година сме чакали Коледната трапеза и веселието около нея! Затова не е чудно, че след празника всички се чувстваме тежки, подути и нямаме енергия.

Ето защо ви предлагаме в деня след празниците да направите еднодневен детокс. А какъв по-добър момент от деня преди посрещането на Новата година?!

Той се основава на леки, свежи храни, без драстични лишения, но и без сладко, тестени храни и глутен. Богат е на витамини, затова ще ви върне тонуса и освен това ще подобри вида на кожата ви.

Ако го спазвате, ще дадете на тялото си възможност да преработи спокойно тежкото Коледно меню и да изхвърли токсините. Ще се отървете от чувството за сънливост и умора, което обикновено идва с обилната и по-мазна храна. А ако имате желание, можете да се придържате малко или много към този режим в дните до Нова година.

А ако успеете да вмъкнете в графика и малко упражнения – браво от нас! Можете да пробвате четирите най-ефективни кардио упражнения за отслабване.

Сутрин:
Изпийте на гладно чаша топла вода със сока от половин лимон. Можете да подсладите със стевия, ако ви е твърде кисело.

2cdcafacd35519b1342bf2270ccba0d2

Закуска:
Пригответе си свежо и вкусно зелено смути. Ето и необходимите продукти:

– 1 зелена ябълка или круша
– 1 чашка спанак
– селъри
– половин чаша бадемово мляко
– половин краставица
– сокът от един лимон
– супена лъжица натрошено ленено семе
– стевия (по желание)

Между закуската и обяда:
Продължавайте да хидратирате тялото си с достатъчно вода, овкусена с малко лимон и стевия, ако ви харесва.

Обяд:
1-2 купички зеленчукова супа. (Ако нямате желание да готвите, можете да си приготвите салата, която да овкусите със зехтин и сок от лимон).

Между обяда и вечерята продължете да пиете достатъчно вода.

870d7bb39e90ce2c7868ea56e350c10a
Вечеря:
Чист протеин – месо или риба на фурна или на пара, плюс свежа салата и задушени зеленчуци. Можете да овкусявате с ябълков оцет, сок от лимон, зехтин и свежи подправки като босилек, но избягвайте солта. Или поне я използвайте в много, много малко количество.

Междинни хапвания:
Можете да си позволите белтъците от 2-3 яйца, разпределени между храненията. Също и малко количество сурови, неосолени ядки (но не фъстъци).

Преди лягане можете да изпиете чаша чай от джинджифил, подсладен със стевия.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диетата на Бионсе с гарантиран успех
Диети12 ЮЛИ 2022

Диетата на Бионсе с гарантиран успех

След раждането на близнаците, Queen Bey се подлага на стриктна диета, за да се върне отново на сцената.

Какво да консумираме вместо паста и хляб?
Диети12 ЮЛИ 2022

Какво да консумираме вместо паста и хляб?

Ето какво да ядем вместо паста и тесто, за да избегнем хранителен дефицит и да следваме балансирано и здравословно хранене.

Диетата за бързо отслабване, която измести средиземноморската
Диети27 МАРТ 2022

Храните, които помагат на сърцето ни

Похапвайте тези храни, за да се радвате на здраво сърце.

С какво да се храним за бюджетна, но здравословна диета
Диети25 МАРТ 2022

С какво да се храним за бюджетна, но здравословна диета

Няколко идеи за диетични, но достъпни храни