Да, има и такива инфлуенсъри. Те станаха известни със стила си, но използват известността, за да променят света към добро.
Николет Мейсън (на основната снимка) отказва да работи с компании, които не споделят нейните ценности. Веднъж отказала спонсорство от фирма, всеизвестна с това, че държи служителите си на много ниски заплати.
Каузата на Кристин Леан е козметичната индустрия да спре да тества продуктите си върху животни. Кристин подкрепя брандове като NYX, които не нараняват животни в процеса на тестване. Тя става и първия инфлуенсър, който съобщава новината, че Covergirl също спират тестовете си върху животни.
Алиса Коскарели е взела решение да не приема повече спонсорства от марки за бърза мода.
“Причината е, че моите собствени стандарти се промениха, както и това, че последователите ми ме държат отговорна за публикациите ми и последствията от тях,” казва Алиса, която е бивш моден редактор.
Към днешна дата, Алиса редовно ангажира последователите си в диалог за това как можем да намалим отадъците и да живеем без да хабим ненужно природен ресурс. Една от успешните й идеи е това да включи в имейл подписа си специален дисклеймър към брандовете. Тя е поискала от тях да не опакова PR пратките до нея в толкова много хартия и пластмаса.
“След като го направих, пратките, които пристигат при мен, наистина вече не бяха увити в толкова много амбалаж” – споделя Алиса.
Бела Хадид изкупува греха си към околната среда с 600 нови дървета