Мода : #BringTheBloggers11 СЕПТЕМВРИ 2019

Надя Сивкова: Никога не правете нещо заради безплатните продукти

Надя Сивкова е един от най-търсените и добре реализирани професионални гримьори у нас, както и участник в предстоящата конференция Bring The Bloggers Vol. 2

Ще я познаете по емблематичната за нея pin-up визия с очна линия и червено червило. Както и по това, че когато става дума за грим и beauty, наистина знае много добре за какво говори.

Надя Сивкова е един от нашумелите бюти инфлуенсъри у нас, но всичко всъщност започва с грима. Тя е един от най-търсените и добре реализирани професионални гримьори в България, случва се да се занимава и със стайлинг и като цяло умее да създава съдържание и постоянно се усъвършенства в тези области.

По тази причина сме наясно, че не е момиче за 15 минути слава и си я следваме вярно от няколко години! Разбира се, поканихме я на нашата конференция Bring The Bloggers Vol. 2, където Надя Сивкова ще говори за успеха си в социалните мрежи, ще отговори на всички наши и ваши въпроси и дори обещава да издаде някои от най-добре пазените си малки гримьорски магии!

За да се срещнете с Надя на 4 октомври, присъединете се към събитието във Фейсбук. Още информация за останалите ни участници ще има скоро на сайта, разбира се, и в каналите ни в социалните мрежи. Засега ви оставяме да научите за какво поговорихме с чаровната Надя Сивкова малко преди конференцията!

Преди колко време започна да се занимаваш професионално с грим?

Надя: От 2011 година, когато започнах да работя за MAC Cosmetics.



А кога и как стартира работата ти като блогър и влогър?

Винаги съм мечтала да работя като редактор за някое списание/медия. Блогът ми се видя като вариант да създам своя собствена мини медия, в която аз контолирам всичко. Видеата дойдоха по естествен начин след това. Разбрах просто, че аудиторията предпочита това. А и мисля, че е полезно човек да чуе професионално мнение на гримьор. Много често някои твърдения в масовите блогове и видеа не са правилни. Исках да покажа другата гледна точка. Също така съм на мнение, че няма “лош” продукт, има “подходящ” и “неподходящ”. Искам да помогна на жените да се влюбят в следващата си beauty покупка.

Кои са хората, които ти помогнаха най-много и те научиха на най-много за инфлуенсърството?

При мен всичко е било проба-грешка. Нямам дълбоки приятелства в инфлуенсър средите и не съм имала нечий гръб и подкрепа. Просто правя това, което ми носи удоволствие и някои марки, с които работя са го забелязали. Първи ми подадоха ръка от Lancôme.

Кое от нещата, с които се занимаваш, смяташ за своя основна професия?

В момента – това да съм майка и да отглеждам двете си деца. Иначе гримът е моята

 основна професия. Щастлива съм, че мога да ги комбинирам.

Колко време ти отне да разработиш блога и останалите си канали така, че да започнеш да печелиш от тях?

 

Блогът ми съществува от 3-4 години. Видеа правя от по-малко от две. Мисля, че при мен изключително бързо се случиха нещата. Може би хванах вълната на “началото” на инфлуенсърството в България.

Като цяло платените кампании, които съм правила се броят на пръсти. Не си мислете, че това е особено доходоносно. Поне не и за мен. А и за да рекламирам продукт, аз наистина трябва да го харесвам. Не бих промотирала нещо, което не използвам/обичам. Инвестицията за качествени публикации е голяма и не трябва да се пренебрегва. Това хората често го забравят – техника, осветление, камера, телефон, продукти… Със сигурност не съм си я избила.

Българският пазар е малък, а конкуренцията сред инфлуенсърите в последните години е все по-голяма. Как виждаш себе си на този фон? Кои са твоите уникални предимства?

Мисля, че имам голямо предимство, защото преди всичко съм професионален гримьор. Не сравнявам себе си с никой. Правя това, което харесвам и мисля, че хората го виждат. Не искам да съм топ влогърът в България. Стига ми една определена аудитория, които се идентифицира с мен. И най-важното нещо е – никога не правете нещо заради безплатните продукти. Личи си.

Кои са недостатъците на тази професия?



Аз не мога да го нарека професия. Има много тесен кръг от хора, за които в България това е професия. За мен все още е хоби, което ми носи прекрасни дивиденти. Недостатъкът е голямата финансова и времева инвестиция. Има и известен натиск – ама сега какво да снимам, трябва винаги да съм красива, какво ново да си купя, за да съм на гребена на вълната…

Кой аспект от работата ти е най-приятен и кой – най-труден?



В грима – най-приятно е, че винаги съм част от най-прекрасните дни на клиентите си. Моята работа допринася за техния най-важен празник. Несравнимо е да видиш как една жена става приказна булка с твоя помощ, например. Работя с любов и не срещам нещо, което бих нарекла чак трудност. Понякога хората си мислят, че гримьорите само си стоят по салоните и професията е лесна, но често съм по снимки, които започват в 6 сутринта и приключват в полунощ. А и навън е -10 градуса. Тогава е трудно.

Кои световни блогъри следиш ти самата?

А кои от българските ти колеги следваш и наистина харесваш?

Може и да прозвучи странно, но не следя много влогъри и инфлуенсъри. Нямам времето да гледам видеа. Следвам гримьори в инстаграм, предимно руски, например Yana Panfilovskaya. Влоговете на Janni Deler са ми много приятни. Харесвам и Jeffree Star.

От българите – обожавам ревютата на Jays Deen. Той винаги има на какво да ме научи. Възхищавам му се. Предпочитам да следвам български гримьори, а не блогъри. И не мога да не спомена Bibons. Тя е класа.

По какви начини се вдъхновяваш и усъвършенстваш?



Обожавам инстаграм. От там намирам вдъхновение. За усъвършенстване – обичам да ходя на семинари по грим. Ако човек от семинар научи дори едно единствено нещо, значи си е заслужавало. Стъпалце нагоре е.

Един въпрос към теб като един от най-добрите професионални гримьори в България: Кои ще бъдат ключовите тенденции в грима за новия сезон и кои са продуктите, с които ти самата очакваш да работиш най-често?



Страхотно признание! Благодаря ви! Завръща се модата и стилистиката от 90-те и 00. Сиво-черната по-матова гама върху очите е голям тренд за следващия сезон.

В момента се влюбвам в Guerlain. Но по-скоро за лична употреба. В работно отношение – ще опознавам Anastasia Beverly Hills и Morphe.

За финал – какво да очакваме от Надя Сивкова на Bring The Bloggers?

Отговор на всичките ви beauty въпроси. Винаги лесно приложими съвети и техники, с които да вдигнете нивото в личната си грим рутина.

Нямам търпение да се запозная с вас!

Throwback с лекторите от първата конференция Bring The Bloggers:

Приказка за Евгения Джаферович и лайковете

Снимките на Полина Билоконна се случват без план

“Не се притеснявам да споделям живота си”, казва Антоанет Пепе

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА #BRINGTHEBLOGGERS

#BringTheBloggers12 ОКТОМВРИ 2019

Биляна Славейкова: Не гоня норматив за постове

Момичето, което познавате от Инстаграм като Bibons, вярва, че ако пускаш нещо да живее в мрежата, то от него е добре да има някаква реална полезност

#BringTheBloggers08 ОКТОМВРИ 2019

Bring The Bloggers Vol.2: Събитието, гостите, снимките

Втората ни конференция на тема блогъри и инфлуенсъри в България мина с повишен интерес, стягаме се за трето издание!

#BringTheBloggers01 ОКТОМВРИ 2019

Какъв тип инфлуенсъри все още липсват в България

Говорим с Анджелика Кьосе, бранд мениджър за Somersby & Zatecky Hus

#BringTheBloggers29 СЕПТЕМВРИ 2019

Аз съм... Мая. Далече от асфалтираните пътища

Мая Къркаличева носи в себе си онова "семенце", което я кара да се намери в планината. "Мързеливите остават долу", казва талантливата фотографка