Как запазим тена по-дълго?

Хидратирайте редовно кожата и избягвайте пилинга

Как запазим тена по-дълго?

Ако вече сте се върнали от лятната си почивка, най-вероятно се хвалите със страхотен шоколадов загар, който искате да запазите за цялото лято? Научете се как да го направите.

Няколко съвета ще ви помогнат да запазите за по-дълго време с бронзовия си тен. Един от най-важните моменти е да внимавате кога се излагате на слънце. Знаем, че ще се повторим, но избягвайте часовете между 11 и 16 часа, ако искате да се насладите на здравословен и дълготраен загар. И не пропускайте да нанасяте слънцезащитен продукт редовно.

Имайте предвид, че тенът ви до голяма степен зависи от естествения тон на кожата ви. Следователно, ако имате бледа кожа трудно ще се получи и запази бронзовия ви загар, докато по-тъмната кожа не само ще стане по-лесно златиста, но и ще се запази за по-дълго.

Ето и как да подчертаете красивия си тен и да го удължите:

Guess-Swimsuit-2016-Campaign-01

Хидратация
Не пропускайте да хидратирате кожата добре. И тъй като тя страда най-много през лятото, обърнете внимание дали продуктът, който нанасяте наистина я овлажнява. Използвайте бебешко олио или добавете към лосиона си няколко капки зехтин или кокосово масло.

Избягвайте пилинга
Всички знаем, че пилингът почиства идеално кожата, като я прави гладка и сияйна. Все пак не прекалявайте с него, ако искате да си запазите тена. Ограничете честотата на ексфолиарирането до един път седмично. В същото време, внимавайте и как търкате кожата си, прилагайте нежни кръгови движения.
Смело може да заложите на DIY скраб с натурални продукти. Разбъркайте кафе, кафява захар, масло, канела и мед. Дозировката зависи от вас, но внимавайте сместта да не е прекалено гъста, нито прекалено течна, за да има най-добър ефект.

Без лимон
Не използвайте маски и кремове с лимон. Лимонът има избелващи свойства и вместо да запазите тена си, ще постигнете точно обратното.

Диета
Бъдете сигурни, че сте включили в ежедневната си диета храна, която ще подобри тена ви отвътре. Такива храни са морковите, кайсиите, тиквата, сладки картофи, портокал, чушки, домати, диня, спанак, царевица, зеле. Киселото мляко също е известно със свойствата си за задържане на загара.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА СЪВЕТИ & ТЕНДЕНЦИИ

Маникюр с мраморен ефект у дома
Съвети & тенденции22 МАЙ 2020

Маникюр с мраморен ефект у дома

Този тренд сред маникюра е много ефектен, а можем да го пресъздадем и у дома

Ежедневна бюти рутина с Константина Живова
Съвети & тенденции21 МАЙ 2020

Ежедневна бюти рутина с Константина Живова

Във видеото с грим рутината на Константина ще откриете малки тайни, които всяка жена трябва да знае

Сутрешната и вечерната рутина на Камила Коелю
Съвети & тенденции13 МАЙ 2020

Сутрешната и вечерната рутина на Камила Коелю

Бюти и модната блогърка разкрива първите и последните неща, които прави в деня си