“Ефектът на Меган” предизвика бум в продажбите на това червило

Бъдещата херцогиня вече диктува тенденциите

След първата публична поява на Меган Маркъл и принц Хари, чантата, която бившата актриса носеше, беше изкупена за 11 минути.

Същото се случи и с черният пуловер Marks & Spencer, с който беше забелязана преди няколко дни в Брикстън. Цената му от 75 долара със сигурност е подействала доста изкушаващо на феновете на звездата от “Костюмари”.

Оказва се, че “Ефектът Меган” се простира и до козметичната индустрия. Според британското списание Hello, продажбите на червила в телесен нюанс са скочили с 65% от ноември насам. Тогава Маркъл и принц Хари обявиха годежа си и както можете да предположите, бъдещата херцогиня носеше червило в такъв цвят.

Телесно червило за теб и за мен…

Според запознати, червилото е Charlotte Tilbury Matte Revolution в цвят “Very Victoria” (49 долара). Любопитен факт е, че нюансът всъщност е вдъхновен от друга известна дама, която е почти кралска особа на Острова – Виктория Бекъм. Въпросното червило е любимо на Маркъл, защото е с леко розово-кафеникав отенък, който отива на тъмната й кожа.

Сред останалите звездни почитатели на Charlotte Tilbury са още Амал Клуни, Сиена Милър и Синди Крауфорд. Маркъл обаче далеч не залага единствено на скъпа козметика. Наскоро ви разказахме за любимия й лак за нокти (любим и на кралица Елизабет II), а също и за останалите находки, които се крият в козметичния й несесер, сред които е крем за тяло на добре познатия ни бранд NIVEA.

Снимки: Profimedia

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА BEAUTY НОВИНИ

Beauty новини21 ЯНУАРИ 2020

Дъщерята на Кайли Дженър също "създаде" грим колекция

Лимитираните продукти излизат на пазара навръх втория рожден ден на Сторми

Beauty новини20 ЯНУАРИ 2020

Изискана и съблазнителна, Кая Гербер за YSL Beauty

Звездата в тази кампания са блестящите устни

Beauty новини17 ЯНУАРИ 2020

Известните личности с красива кожа, но щура бюти рутина

Не следвайте тези съвети за красота, независимо от кого са

Beauty новини17 ЯНУАРИ 2020

Първата спирала, създадена от екипа на Риана

Брандът на звездата Fenty Beauty стартира новата година, като разширява портфолиото си