Най-доброто време за прием на любимите ви храни

Как лесно да избегнете напълняването и проблемите на организма?

С настъпването на първите пролетни дни повечето от нас веднага залагат на здравословни храни и на спорт, за да сме по-здрави и бързо да влезем във форма.

Знаехте ли обаче, че има значение не само какво ядем, но и кога? Проучванията показват, че приемаме любимите си храни в определено време, то това ще бъде най-добрата диета. Не е тайна, че тялото ни усвоява протеините, въглехидратите, захарите и мазнините най-добре в определени комбинации и по определено време на денонощието. Така например е най-добре да хапвате нещо сладичко в сутрешните часове или в късния следобед.

Ето какво е важно да знаете и да промените в режима си:

Банани
Често залагаме на бананите сутрин или вместо вечеря, но това се оказва погрешно. Хапвайте този плод само по обяд. Това ще доведе до засилване на имунната система и ще подобри структурата на кожата ви. Ако обаче заложите на тях вечер, то може да доведе до образуването на слуз и наруши храносмилането ви.

Ябълка
За закуска заменете бананите с ябълки. Те съдържат пектин, който понижава нивото на захарта и на холестерола. В никакъв случай не яжте този плод вечер, тъй като има голяма възможност да нарушите не само своя сън, но и храносмилането си.

Най-доброто време за прием на любимите ви храни

Портокали
Приемайте портокали само като междинно хранене. В тях има много витамини, които са полезни и подпомагат ускоряването на метаболизма и подобряват храносмилането. В случай, че залагате на тях сутрин, то е много възможно това да доведе до дразнене на стомаха и дори до гастрит.

Картофи
Колкото и странно да звучи, но експертите са категорични, че картофите трябва да се ядат на закуска. Нишестето в тях ще понижи холестерола и ще обогати тялото с редица минетали. Избягвайте ги за вечеря, тъй като имат високо съдържание на калории, които могат да доведат до увеличаване на теглото.

Домати
И доматите трябва да се приемат само сутрин, тъй като подобряват храносмилането и повишават метаболизма. Затова лишете вечерната си салата от любимия ви зеленчук, тъй като той само ще предизвика киселини и подуване на стомаха.

Мляко
Освен ако не е последвано от много физическа активност, не е добре да пиете мляко сутрин, тъй като нарушава храносмилането. То обаче е страхотна напитка преди лягане, тъй като успокоява тялото и подпомага за добрия сън.

Ядки
Яжте ядки само на обяд и то в малки количества и съвсем скоро ще видите намаляване на високото кръвно налягане. Не ги приемайте вечер, тъй като това само ще доведе до повишаване на теглото.

Най-доброто време за прием на любимите ви храни

Месо
То също се консумира на обяд, тъй като вечер ще доведе до проблеми с храносмилането. Месото е изключително тежка храна и са необходими няколко часа за да се преработи от организма.

Ориз
Той е много богат на въглехидрати. За това ко консумирайте на обяд, когато обмяната на веществата е висока. В противен случай може да качите доста килограми.

Черен шоколад
Страхотна идея за закуска. Но все пак се ограничете до 3-4 парчета. Черният шоколад осигурява на организма ви много анти-оксиданти, което намалява стареенето и риска от сърдечно-съдови заболявания. Вечер пък ще доведе до напълняване.

Фурми и сушени плодове
Добавете ги към своята закуска, тъй като перфектно ще засилят метаболизма и ще засилят храносмилателната система. Вечер напротив. Тогава ще способстват за появата на газове и проблеми със стомаха.

Сирене
Ако заложите на сиренето сутрин, но в умерени количества, то ще ви помогне да предотвратите наддаването на тегло и подуването на корема. Сиренето е прекалено тежка храна за вечеря, така че го избягвайте.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диетата на Бионсе с гарантиран успех
Диети12 ЮЛИ 2022

Диетата на Бионсе с гарантиран успех

След раждането на близнаците, Queen Bey се подлага на стриктна диета, за да се върне отново на сцената.

Какво да консумираме вместо паста и хляб?
Диети12 ЮЛИ 2022

Какво да консумираме вместо паста и хляб?

Ето какво да ядем вместо паста и тесто, за да избегнем хранителен дефицит и да следваме балансирано и здравословно хранене.

Диетата за бързо отслабване, която измести средиземноморската
Диети27 МАРТ 2022

Храните, които помагат на сърцето ни

Похапвайте тези храни, за да се радвате на здраво сърце.

С какво да се храним за бюджетна, но здравословна диета
Диети25 МАРТ 2022

С какво да се храним за бюджетна, но здравословна диета

Няколко идеи за диетични, но достъпни храни