Психология : Кариера25 НОЕМВРИ 2013

9 начина да станем по-добри в работата си

Няма нищо сложно в това да си успяла, нужна е само упоритост

Фокусирайте се върху слушането 

Слушайте какво ви говори шефа, но и внимавайте в нещата, които казват колегите ви и подчинените, ако имате такива. Когато сме на работа понякога имаме чувството, че ако изключим мозъка си за всички странични шумове ще ни е много по-лесно, но вниманието към случващото се е важно за всяка една ситуация. 

Опитайте се да ходите на работа по-рано 

Дори 15 минути могат да са от значение. Ако успеете да пристигнете по-рано, това значи, че ще напреднете по-бързо със задачите си. Дори може да се възнаградите с малко по-дълга обедна почивка или прибиране в къщи по-рано, за да избегнете задръстванията. 

Уверете се, че почивате достатъчно 

Ваканциите на море или планина, или просто отпуската, прекарана с близките хора по приятен начин, са много важни за работоспособносста ви. Когато сте далеч от офиса се отдайте на пълна почивка, което значи никакви имейли или мисли за предстоящи проекти. Така ще релаксирате достатъчно, ще избистрите съзнанието си от всичко ненужно и ще си подарите нужното време само за себе си, от което толкова имате нужда. 

След почивката бъдете по-упорити

Веднъж след като сте презаредили с енергия, постарайте се да бъдете по-целеустремени и упорити във всичко, което правите в офиса. Ако някой не иска да ви свърши услуга по имейла, тогава бъдете упорити – вдигнете телефона и му се обадете или директно отидете при него. 

Отделете време за проучвания и подготовки 

Преди да се захванете с каквато и да е задача е важно, да се чувствате достатъчно уверени, че материята ви е достатъчно позната. Не губете времето на колегите ви с предложения, ако не сте проучили въпроса и възможните усложнения предварително. Преди среща си преговорете всичко, включително плана ви за действие.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА КАРИЕРА

Тихата причина за стреса при работата от вкъщи
Кариера14 ДЕКЕМВРИ 2021

Тихата причина за стреса при работата от вкъщи

Ниското качество на звука при работа от вкъщи води до 29% по-висока тревожност

Най-силен е този екип, който... клюкари
Кариера03 НОЕМВРИ 2021

Най-силен е този екип, който... клюкари

Според проучванията всеки ден отделяме средно по 52 минути, за да говорим за другите

5 признака, че трябва да напуснете работата
Кариера06 ОКТОМВРИ 2021

5 признака, че трябва да напуснете работата

Когато стресът започва да влияе на здравето ви, е време да се замислите дали това е правилното работно място за вас

Равенство и доверие: Колко са важни на работното място
Кариера09 АВГУСТ 2021

Какво да направим преди 8 часа в понеделник, за да е успешна цялата ни седмица?

Мотивирайте се още от началото на първия работен ден