Психология : Кариера25 НОЕМВРИ 2013

9 начина да станем по-добри в работата си

Няма нищо сложно в това да си успяла, нужна е само упоритост

Какъв е най-добрият начин да станете по-добри в работата си? Събрахме няколко от най-полезните съвети, които специалистите дават, за успех в кариерата.  

Станете по-организирани 

В днешни дни сме прекалено заети с имейли, съобщения, туитове и всичко останало, и това представлява голяма трудност за концентрацията ни върху работата. Тайната е приоритизирането: започнете от имейла си, като си създадете навика първо да отваряте спешните неща и се захванете с тези, които трябва да се свършат за кратко време. След това изтрийте всичко ненужно, а нещата, за които имате повече време, сложете в папка “to do”. Проверявайте имейла си на всеки час, така ще имате време да свършите всичко, за което е нужна концентрация, без да се разсейвате допълнително.

Спрете да правите по няколко неща едновременно 

През 2009 г. група учени от Станфорд доказаха, че хората, които се занимават с много неща наведнъж, пишат имейли, съобщения, скачат от един сайт на друг и се опитват едновременно с това да работят, не обръщат внимание на важните си задължения толкова, колкото хората, които не се разсейват и се движат по план.

Нагласете се спрямо шефа си 

Понякога е доста сложно да се справяте с висшестоящ, който на всичкото отгоре има и труден характер. Най-ефективната стратегия – старайте се да мислите като него. Разберете какъв е стилът му на работа, какво търси в един работник и се постарайте да го опознаете. Например: разберете какво е работил преди, как се е издигнал в кариерата, какви цели има в момента.

Изградете силни връзки с колегите си на работното място 

И това не се отнася само за хората, с които работите всеки ден. Постарайте се да се запознаете с личности от другите отдели, с хора, които работят от повече време там и знаят за фирмата доста неща, които вие може би не предполагате. Постарайте се да поддържате добри отношения с тях, защото почти със сигурност ще ви се наложи да поискате помощ на някакъв етап.  
Още на стр. ii

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА КАРИЕРА

Тихата причина за стреса при работата от вкъщи
Кариера14 ДЕКЕМВРИ 2021

Тихата причина за стреса при работата от вкъщи

Ниското качество на звука при работа от вкъщи води до 29% по-висока тревожност

Най-силен е този екип, който... клюкари
Кариера03 НОЕМВРИ 2021

Най-силен е този екип, който... клюкари

Според проучванията всеки ден отделяме средно по 52 минути, за да говорим за другите

5 признака, че трябва да напуснете работата
Кариера06 ОКТОМВРИ 2021

5 признака, че трябва да напуснете работата

Когато стресът започва да влияе на здравето ви, е време да се замислите дали това е правилното работно място за вас

Равенство и доверие: Колко са важни на работното място
Кариера09 АВГУСТ 2021

Какво да направим преди 8 часа в понеделник, за да е успешна цялата ни седмица?

Мотивирайте се още от началото на първия работен ден