Мода : Новини06 ЮЛИ 2017

ASOS спря да ретушира снимки на модели по бански

Поредният голям бранд се включва в “body positive” движението

Една малка стъпка за ASOS, един голям скок за модната индустрия! 

Британският бранд спря да използва фотошоп, за да ретушира снимките на своите модели по бански. И онлайн потребителите са в екстаз!

Ако в момента решите да разгледате асортимента от бански костюми на един от любимите ни сайтове за пазаруване, ще забележите, че на снимките ясно личат всички онези “недостатъци”, които всяка от нас добре познава. Родилни петна, белези от акне и разбира се стрии се виждат по телата на моделите, за които често мислим, че са перфектни. И макар да знаем, че това съвсем не е така, в ерата на фотошопа е лесно да го забравим.

ASOS спря да ретушира снимки на модели по бански

Изборът на ASOS провокира вълна от възхвали в социалните мрежи Twitter и Instagram. Потребителите насърчават новата политика на марката, призовавайки още и още брандове да вземат пример от тях. “Това ще помогне на повече момичета да не се притесняват от своите стрии и белези,” гласят най-честите коментари.

Разбира се, ASOS не е единствената компания, казала “не” на фотошопа. Американската верига Target наскоро пусна изцяло неретуширана рекламна кампаня с бански, а марката Aerie от години не използва коригирани снимки в своите каталози.

ASOS спря да ретушира снимки на модели по бански

Тук няма как да не споменем и Victoria’s Secret, които често са критикувани за образа на “перфектните Ангели”, който създават. В края на миналата година от гиганта за дамско бельо промотираха пищното си ревю с кадри на модела Джасмин Туукс, носеща сутиена за милиони Fantasy Bra. На снимките ясно се виждаха стриите на Джасмин, което зарадва феновете на марката. 

 

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА НОВИНИ

Ким Кардашиян си сътрудничи с Dolce&Gabbana
Горещи новини27 СЕПТЕМВРИ 2022

Ким Кардашиян си сътрудничи с Dolce&Gabbana

По време на Седмицата на модата в Милано Dolce&Gabbana представи новата си колекция пролет/лято 2023 в колаборация с популярния инфлуенсър.

Лоялната програма на H&M в България вече е факт
Новини07 АПРИЛ 2022

Лоялната програма на H&M в България вече е факт

Бюджетната марка ще ни позволи да спестяваме дори повече с новата си лоялна програма

Style Inspo: 18 визии в пастелни нюанси
Новини04 АПРИЛ 2022

Style Inspo: 18 визии в пастелни нюанси

Всяка жена трябва да има поне един #ootd в тази гама за пролетта

Безценни съвети за онлайн шопинга
Новини29 МАРТ 2022

Пазаруването се променя - ето какво е новото

Онлайн пазаруването е демоде. Следващото поколение – livestream шопинг чрез TikTok LIVE