Психология : Better me20 ФЕВРУАРИ 2019

Как да си организираш времето след работа

След работа ни се иска да свършим милион неща, а никога не успяваме. С тези идеи за организация на времето ще можеш максимално да се възползваш от деня си.

След работа ни се иска да свършим милион неща, а никога не успяваме. С тези идеи за организация на времето ще можеш максимално да се възползваш от деня си.

Ако всеки път, когато се опиташ да създадеш организация във времето си след работа, се оказва, че не можеш да свършиш и половината от листа, то ти липсва организация. С няколко промени в навиците ти, ще можеш да се възползваш от свободните си часове по най-добрия начин.

Създай си рутина

Когато имаш даден план, който следваш всеки ден, той се превръща в рутина, а така се спазва по-лесно. Дори и в началото да ти е трудно да изпълняваш задачите, които си си поставил, с времето няма да усетиш проблем.

Гениално простички ритуали за по-добър живот

Остави телефона си настрани

Първият ти инстинкт след работа е да прегледаш всички социални медии възможно най-бързо нали? Опитай да не правиш това. Дай си почивка от напрежението и остани сама със себе си или прекарай ценно време с близките си.

Ако ти е трудно да следваш това, можеш да си направиш правило – 20 минути използване на телефона след работа и само толкова. Това може да ти помогне след това да си напълно съсредоточена в оставащия ден.

Наблюдавай часовника

Знаеш, че разполагаш с по-малко време, тогава не го забравяй. Лесно е да се унесеш в това, което е трябвало да бъде “кратка почивка”, а се е превърнало в 3-часово стоене пред телевизора.

За да си напълно сигурна, че не оставяш минутите да текат излишно, може да сложиш часовник на стената си. Избери такъв, който ти харесва, за да привлича вниманието ти. И разбира се, това ще направи интериора още по-красив.

Добра новина: Да пиеш кафе и да миеш чиниите също е медитация

Подготви се от сутринта

Как да се възползваш от времето си след работа? Подготви се преди нея. Направи няколко неща, от тези, които искаш преди да излезеш от вкъщи. Дори просто едно бегло подреждане на апартамента ти помага. Когато се прибереш и знаеш, че вече си свършила една, няма значение колко малка, част от задачите си, ще се чувстваш по-спокойна да преминеш към другите.

Според психолози самото оправяне на леглото сутрин може да ти афектира позитивно, без да осъзнаваш. Не изисква почти никакъв труд, а влияе на самочувствието ти, защото знаеш, че си започнал деня си с добра основа.

8 причини да не заживеете заедно

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА BETTER ME

Better me08 ФЕВРУАРИ 2020

Номофобия: Ужасът да не останеш без телефон

Научете кои са симптомите, че сте пристрастени към мобилния си, и как да се справите с това

Better me20 ЯНУАРИ 2020

Японският метод, който ще ви помогне да организирате парите си

Разработен пред век, но работи по-добре от всякога точно днес

Better me19 ЯНУАРИ 2020

Как да се превърнете в по-спокоен човек

Усвоете тези 10 навика

Better me04 ЯНУАРИ 2020

По-щастливи и успешни с едно елементарно 5-минутно упражнение

Нанси Дарлинг иска всички да правим това периодично - упражнението има невероятен ефект за това да проясни мислите и да стабилизира посоката на живота ни