Психология : Better me20 ФЕВРУАРИ 2019

Как да си организираш времето след работа

След работа ни се иска да свършим милион неща, а никога не успяваме. С тези идеи за организация на времето ще можеш максимално да се възползваш от деня си.

След работа ни се иска да свършим милион неща, а никога не успяваме. С тези идеи за организация на времето ще можеш максимално да се възползваш от деня си.

Ако всеки път, когато се опиташ да създадеш организация във времето си след работа, се оказва, че не можеш да свършиш и половината от листа, то ти липсва организация. С няколко промени в навиците ти, ще можеш да се възползваш от свободните си часове по най-добрия начин.

Създай си рутина

Когато имаш даден план, който следваш всеки ден, той се превръща в рутина, а така се спазва по-лесно. Дори и в началото да ти е трудно да изпълняваш задачите, които си си поставил, с времето няма да усетиш проблем.

Гениално простички ритуали за по-добър живот

Остави телефона си настрани

Първият ти инстинкт след работа е да прегледаш всички социални медии възможно най-бързо нали? Опитай да не правиш това. Дай си почивка от напрежението и остани сама със себе си или прекарай ценно време с близките си.

Ако ти е трудно да следваш това, можеш да си направиш правило – 20 минути използване на телефона след работа и само толкова. Това може да ти помогне след това да си напълно съсредоточена в оставащия ден.

Наблюдавай часовника

Знаеш, че разполагаш с по-малко време, тогава не го забравяй. Лесно е да се унесеш в това, което е трябвало да бъде “кратка почивка”, а се е превърнало в 3-часово стоене пред телевизора.

За да си напълно сигурна, че не оставяш минутите да текат излишно, може да сложиш часовник на стената си. Избери такъв, който ти харесва, за да привлича вниманието ти. И разбира се, това ще направи интериора още по-красив.

Добра новина: Да пиеш кафе и да миеш чиниите също е медитация

Подготви се от сутринта

Как да се възползваш от времето си след работа? Подготви се преди нея. Направи няколко неща, от тези, които искаш преди да излезеш от вкъщи. Дори просто едно бегло подреждане на апартамента ти помага. Когато се прибереш и знаеш, че вече си свършила една, няма значение колко малка, част от задачите си, ще се чувстваш по-спокойна да преминеш към другите.

Според психолози самото оправяне на леглото сутрин може да ти афектира позитивно, без да осъзнаваш. Не изисква почти никакъв труд, а влияе на самочувствието ти, защото знаеш, че си започнал деня си с добра основа.

8 причини да не заживеете заедно

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА BETTER ME

Better me02 АПРИЛ 2020

15 начина да направите живота си по-хубав

Понякога дори най-простичките неща могат да променят ежедневието ви коренно

Better me27 МАРТ 2020

Защо по-умните хора обичат да са сами

Науката откри връзка между нивото на интелигентност и желанието да прекарваме повече време насаме

Better me26 МАРТ 2020

Видовете стрес и как да се справим с всеки от тях

По време на пандемията и карантината справянето със стреса е още по-трудна задача

Better me24 МАРТ 2020

Да можеш да назоваваш емоциите си дава огромна сила

Това е особено важно откритие за хората, склонни към тревожност и депресия