Психология : Better me02 НОЕМВРИ 2012

Експресно намаляване на стреса с дишане

Ако се чувстваш претоварена от ежедневната рутина и задължения, имаш нужда от бърз рестарт, за да изчистиш ума си от негативните мисли и да си върнеш доброто си настроение.

Ако се чувстваш претоварена от ежедневната рутина и задължения, имаш нужда от бърз рестарт, за да изчистиш ума си от негативните мисли и да си върнеш доброто настроение.

Упражнението, което ти предлагаме, отнема само няколко минути, а действието му трае цял ден.

Как да го направиш?

Намери тихо място, където няма да се разсейваш. Най-добре е да си сред природата, но и закътано местенце вкъщи или в офиса също ще свърши работа. Затвори очи и започни да дишаш бавно. Вдишваш, задържаш за секунда, издишваш. Съсредоточи се върху дишането. Ако в ума ти се връщат мисли за работа или проблеми, не се притеснявай, а просто отново насочи фокуса си към дишането.

Резултатът:

Това е вид дихателна медитация, която ще ти помогне да превъзмогнеш усещането на обърканост и потиснатост. Дълбокото дишане е полезно за здравето ти като цяло. Ще усетиш мигновено спокойствие. Ако си създадеш навик да правиш упражнението редовно, ще започнеш много по-малко да се ядосваш за дреболии и ще успяваш да приемаш предизвикателствата с по-голяма увереност.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА BETTER ME

Better me08 ФЕВРУАРИ 2020

Номофобия: Ужасът да не останеш без телефон

Научете кои са симптомите, че сте пристрастени към мобилния си, и как да се справите с това

Better me20 ЯНУАРИ 2020

Японският метод, който ще ви помогне да организирате парите си

Разработен пред век, но работи по-добре от всякога точно днес

Better me19 ЯНУАРИ 2020

Как да се превърнете в по-спокоен човек

Усвоете тези 10 навика

Better me04 ЯНУАРИ 2020

По-щастливи и успешни с едно елементарно 5-минутно упражнение

Нанси Дарлинг иска всички да правим това периодично - упражнението има невероятен ефект за това да проясни мислите и да стабилизира посоката на живота ни