Психология : Better me02 НОЕМВРИ 2012

Експресно намаляване на стреса с дишане

Ако се чувстваш претоварена от ежедневната рутина и задължения, имаш нужда от бърз рестарт, за да изчистиш ума си от негативните мисли и да си върнеш доброто си настроение.

Ако се чувстваш претоварена от ежедневната рутина и задължения, имаш нужда от бърз рестарт, за да изчистиш ума си от негативните мисли и да си върнеш доброто настроение.

Упражнението, което ти предлагаме, отнема само няколко минути, а действието му трае цял ден.

Как да го направиш?

Намери тихо място, където няма да се разсейваш. Най-добре е да си сред природата, но и закътано местенце вкъщи или в офиса също ще свърши работа. Затвори очи и започни да дишаш бавно. Вдишваш, задържаш за секунда, издишваш. Съсредоточи се върху дишането. Ако в ума ти се връщат мисли за работа или проблеми, не се притеснявай, а просто отново насочи фокуса си към дишането.

Резултатът:

Това е вид дихателна медитация, която ще ти помогне да превъзмогнеш усещането на обърканост и потиснатост. Дълбокото дишане е полезно за здравето ти като цяло. Ще усетиш мигновено спокойствие. Ако си създадеш навик да правиш упражнението редовно, ще започнеш много по-малко да се ядосваш за дреболии и ще успяваш да приемаш предизвикателствата с по-голяма увереност.

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА BETTER ME

Better me08 МАРТ 2019

Кои са навиците на щастливите хора

За да бъдем щастливи не ни трябват големи богатства или чудеса, просто няколко добри навика.

Better me27 ФЕВРУАРИ 2019

Тест: Оставяш ли парите да контролират живота ти?

Проблемите с парите влияят на всички аспекти на живота ни, понякога твърде много. Този тест ще ти каже дали финансите контролират щастието ти.

Better me20 ФЕВРУАРИ 2019

Как да си организираш времето след работа

След работа ни се иска да свършим милион неща, а никога не успяваме. С тези идеи за организация на времето ще можеш максимално да се възползваш от деня си.

Better me12 ФЕВРУАРИ 2019

За да излизате винаги добре на снимки, спазвайте тези 8 правила

Отговаряме на въпросите "Как да застана?" и "Къде да си сложа ръцете?"