Психология : Better me02 НОЕМВРИ 2012

Експресно намаляване на стреса с дишане

Ако се чувстваш претоварена от ежедневната рутина и задължения, имаш нужда от бърз рестарт, за да изчистиш ума си от негативните мисли и да си върнеш доброто си настроение.

Ако се чувстваш претоварена от ежедневната рутина и задължения, имаш нужда от бърз рестарт, за да изчистиш ума си от негативните мисли и да си върнеш доброто настроение.

Упражнението, което ти предлагаме, отнема само няколко минути, а действието му трае цял ден.

Как да го направиш?

Намери тихо място, където няма да се разсейваш. Най-добре е да си сред природата, но и закътано местенце вкъщи или в офиса също ще свърши работа. Затвори очи и започни да дишаш бавно. Вдишваш, задържаш за секунда, издишваш. Съсредоточи се върху дишането. Ако в ума ти се връщат мисли за работа или проблеми, не се притеснявай, а просто отново насочи фокуса си към дишането.

Резултатът:

Това е вид дихателна медитация, която ще ти помогне да превъзмогнеш усещането на обърканост и потиснатост. Дълбокото дишане е полезно за здравето ти като цяло. Ще усетиш мигновено спокойствие. Ако си създадеш навик да правиш упражнението редовно, ще започнеш много по-малко да се ядосваш за дреболии и ще успяваш да приемаш предизвикателствата с по-голяма увереност.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА BETTER ME

Better me12 ЮЛИ 2019

Кога жените се чувстват най-уверени?

Когато достигнем тази възраст се чувстваме прекрасно в тялото си

Better me11 ЮЛИ 2019

Стресът от това винаги да взимаме правилното решение

Психолозите откриха, че този стремеж може да ни навреди

Better me04 ЮЛИ 2019

Парадоксът, който наричаме "шопинг терапия"

Да си припомним най-важното - разходката до мола не решава реални проблеми

Better me03 ЮЛИ 2019

Не отвръщайте, когато ви обидят

Реагирайте с хумор и ще омаловажите нападателя и думите му