Мода : Новини24 МАРТ 2022

Модната революция в света на бъдещето: Tommy Hilfiger с виртуално ревю в Метавселената

Марката прегръща иновацията и изненадва почитателите си отново

Модната революция в света на бъдещето: Tommy Hilfiger с виртуално ревю в Метавселената

Бъдещето е тук, за да промени модата.

Как ви звучи да преместите шопинг терапията в съвсем различна вселена? Защото това ни предлага Tommy Hilfiger сега.

В свят, който непрестанно се развива и в който напоследък се появиха безкрайни нови термини от NFT през криптовалути до Метавселената, беше единствено въпрос на време Седмицата на модата да се преместии във виртуалното пространство. Сега една от любимите ни марки за стрийт стил мода се устреми още по-силно към бъдещето с първото си виртуално ревю в Метавселената.

Tommy Hilfiger, който в България е представен от SARKK SA, ни запознава със своята колекция за сезон пролет 2022 виртуално на първата по рода си Седмица на модата в метапространството.

До 28 март 2022 почитателите на марката, както и зрителите на събитието, ще могат да видят не само новите предложения на бранда, но и ще имат възможността да си закупят както NFT за своите аватари, така и физическите модели на бранда, без дори да напускат Метавселената.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tommy Hilfiger (@tommyhilfiger)

Домакин на виртуалната Седмица на модата се явява платформата Decentraland, а пазаруването в Метавселената е осъществено в партньорство с Boson Protocol – децентрализирана мрежа, позволяваща безпроблемен обмен на цифрови активи за физически продукти, услуги и преживявания.

Запознайте се с Tommy Hilfiger и купете виртуално

Потребителите могат да се телепортират в Метавселената и да изпитат преживяване от друг тип – виртуален шопинг в магазина на Tommy Hilfiger, поддържан от Boson Portal и Decentraland. Почитателите на американската марка ще се натъкнат на плаващи 3D рендери на някои от емблематичните модели за колекция пролет 2022 като якето тип “varsity” за мъжете и ризи в стил “madras” за жените. Артикулите могат да бъдат закупени като NFT, които пък могат да бъдат осребрени за физически продукти и доставени направо до вратата на клиентите или да бъдат носени от виртуалния аватар в Метавселената.

“Когато основах модната къща през 1985 година, не си представях, че ще дойде време, в което Седмицата на модата ще се проведе изцяло виртуално, в 3D конструиран свят. Едва направили първата крачка в Метавселената и тепърва запознавайки се с нейните качества, аз съм вдъхновен от силата на дигиталните технологии и как те предоставят нов начин за взаимодействие с различни общности”, споделя основателят на едноименния бранд Томи Хилфигър.

Подобно на традиционните глобални седмици на модата, Седмица на модата в Метавселената ще даде шанс за изява на повече от 50 луксозни и дигитални марки, които ще представят нови колекции.

В допълнение към това те са предвидили и виртуални презентации, дискусии, концерти, афтърпарти и филмови инсталации. Луксозната търговска зона, наречена “Boson Portal – Fashion District”, е проектирана по подобие на емблематичното парижко Avenue Montaigne, където марките могат на практика да продават както цифрови, така и физически артикули чрез NFT.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tommy Hilfiger (@tommyhilfiger)

С участието си в Седмицата на модата в Метавселената, от Tommy Hilfiger доказват отново, че иновациите са част от ДНК-то на бранда. Това не е първият досег на американската модна къща с виртуалното пространство. През 2020 г. брандът си партнира с играта Animal Crossing, за да представи Tommy Island и колекцията си за есенния сезон. През 2021 г. марката осъществи стратегическо партньорство с Roblox, а в началото на 2022 година се създаде и инициативата Team Tommy, насочена към равноправие в гейминг сферата.

От Tommy Hilfiger ще продължат да предоставят нестандартни преживявания, които да ангажират феновете както във физическия, така и в дигиталния свят, като същевременно от марката проучват нови начини за споделяне на своя последователен и неподвластен на времето американски дух чрез Метавселената.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА НОВИНИ

Лоялната програма на H&M в България вече е факт
Новини07 АПРИЛ 2022

Лоялната програма на H&M в България вече е факт

Бюджетната марка ще ни позволи да спестяваме дори повече с новата си лоялна програма

Style Inspo: 18 визии в пастелни нюанси
Новини04 АПРИЛ 2022

Style Inspo: 18 визии в пастелни нюанси

Всяка жена трябва да има поне един #ootd в тази гама за пролетта

Безценни съвети за онлайн шопинга
Новини29 МАРТ 2022

Пазаруването се променя - ето какво е новото

Онлайн пазаруването е демоде. Следващото поколение – livestream шопинг чрез TikTok LIVE