Мода : Новини28 ЯНУАРИ 2020

Килограмите в кампанията на Victoria’s Secret се покачват

Компанията се опитва да спаси продажбите си, като разбие дългогодишната доминация на свръхслабите модели в своите кампании

Тейлър Хил

Джазмин Туукс

Маркита Принг

Соланж ван Дуур

Лаиш Рибейро и Роми Стридж

Victoria’s Secret включиха модели с женствени тела в кампанията за колекцията си за Свети Валентин.

Тейлър Хил и екзотичните Маркита Принг и Соланж ван Дуур са двете красавици с по-пищни форми в тези кадри. Ход, който от Victoria’s Secret дълго време отлагаха и понесоха остра критика по тази причина.

В момента е очевидно, че компанията е предприела действия да начертае нова стратегия за развитието си, за да задържи позициите си на пазара. Както писахме неотдавна, след 2015-та година продажбите на VS започват да намаляват и тенденцията се запазва през всяка следващата година, а през 2019-та брандът се принуди да сложи край на легендарното си годишно шоу.

Участието на по-женствени модели в кампаниите на марката е опит да се изгради по-съвременен и приемлив образ на компанията. Дали създателите на “ангелите” ще успеят, ще бъде интересно да видим в бъдеще.

11 ангели на Victoria’s Secret и техните beauty правила

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА НОВИНИ

Новини21 ФЕВРУАРИ 2020

Fendi връща женствеността в модата

Новата им колекция е в класическия секси стил на марката

Новини21 ФЕВРУАРИ 2020

Продадено! Victoria's Secret вече е с нов собственик

Компанията излиза от фондовата борса

Новини21 ФЕВРУАРИ 2020

Бонбоненият свят на Moschino

Джереми Скот смеси късата пола от 60-те с епохата на Мария-Антоанета

Новини20 ФЕВРУАРИ 2020

Gucci свали завесата на модата

Марката включи и подготовката за ревюто като част от шоуто си