Beauty : Beauty новини25 АПРИЛ 2019

По-близко до екологична чиста грижа за красотата с L’oreal

79% от продуктите, лансирани през 2018 г. от L’Oréal, имат подобрен социален или екологичен профил

Вчера се проведе събитие на L’oreal, на което те разказаха за подобренията в социалния и екологичния профил на марката с програмата „Споделяме красотата с всички”.

На събитието разбрахме повече за новата стратегия на марката към намаляване на екологичния им отпечатък. И резултатите вече са налице – L’oreal се похвали с 38%  увеличена продукция през изминалата година, като 79% от продуктите, лансирани през този период, са с подобрен екологичен профил.

Въпреки че са горди от постигнатото, те не смятат да спрат до тук. Надяват се до 2025 година да са подобрили още повече резултатите си, докато един ден всички продукти не са произвеждани по екологично чист начин.

За целта те се стремят да намалят въглеродните си емисии – вече имат подобрение от 77%, а всичките отпадъци от производството рециклират или използват повторно.

“Доказваме година след година, че е възможно да съчетаем растеж с намаляване на въздействието върху околната среда и се стремим да вдъхновяваме и други компании да последват нашия пример“коментира Ана Панайотович, мениджър на проекта „Споделяме красотата с всички“ в L’Oréal.

Едновременно с всичко това от марката са стартирали няколко местни социално отговорни проекта. Сред тях са “Капачки за усмивки“, която стимулира рециклирането чрез поставяне на специални контейнери за събиране на пластмасови капачки.

Другите два проекта на L’Oréal са Citizen Day и програмата „За жените в науката“, които стартираха през 2010 г у нас.

Citizen Day е глобална доброволческа кампания на L’Oréal, която се организира ежегодно, за да стимулира личната ангажираност на служителите към социално значими каузи. Тазгодишното издание на Citizen Day предстои много скоро – на 31 май.

Третата кампания е „За жените в науката“, създадена през 1998 г. в партньорство с ЮНЕСКО, с цел да отличава и насърчава жените учени по цял свят, които чрез работата си допринасят за развитието и прогреса на науката.

С тези проекти марката подбужда и други компании в България да потърсят начини за подобряване на екологичния си отпечатък.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА BEAUTY НОВИНИ

Beauty новини18 ЮЛИ 2019

Футуристичният поглед към грижата за красотата и полезен ли е той

Очаквайте скенери за лице и 3D принтери за маски

Beauty новини05 ЮЛИ 2019

Рецептата за красота на един супермодел: Синди Крауфорд

Синди вярва в масажа със суха четка и инфрачервената сауна