Моделът направи първата си снимка като рекламно лице на Макдоналдс с порция пържени картофки преди Коачела.
Джиджи Хадид показа пред феновете си новото си спонсорство от Макдоналдс със снимки в Инстаграм. Игрива и весела – тя похапва пържени картофки и казва, че благодарение на марката за бързо хранене се чувства “добре нахранена и хидратирана на Фестивала”.
Макар и красавицата да е споделяла и преди снимки на себе си как се наслаждава на малко вредна храна, всички бяхме учудени да я видим като лице на най-голямата марка в света.

“Моят личен девиз е: Яжте здравословно, за да сте слаби, яжте бургери, за да сте здрави,” споделя тя.
Много от феновете й се радваха, че Джиджи не се подчинява на стандартния закон, че моделите не се хранят, особено с Макдоналдс. Същите тези нейни почитатели казват, че дори й завиждат.
Други обаче пък бяха изумени как Хадид е решила да се асоциира с марка, която носи толкова много проблеми със здравето на хората. Трети въобще не й повярваха, че дори е вкусила от пърженото.
Продуктите в грим колекцията на Джиджи Хадид за Maybelline
Как поддържат косата си Блейк, Джиджи и още
Джиджи Хадид е рокзвездата на Tommy Hilfiger