Психология : Кариера27 ФЕВРУАРИ 2013

Изпитани съвети за кариерата

“Работи умно, а не много” и още съвети от известни успели личности

Не е важно дали си заета, а с какво си заета. В своята книга “Четиричасовата работна седмица” Тим Ферис обяснява, че да поддържаш някаква безсмислена заетост е вид мързел на ума. Според него основният ти принцип на работа трябва да бъде: “Работи умно, а не много.”

Повечето успешни личности в света знаят как да организират времето си. Когато работят, са напълно концентрирани върху работата си, а когато почиват, го правят качествено.

Избягвай клопката на перфекционизма. Ако постоянно се страхуваш да не сгрешиш, има още по-голяма вероятност да сгафиш нещо от напрежение или пък да отлагаш някаква задача до безкрай. Дори и да правиш грешки в работата си, ще се научиш как да ги поправяш и да си по-гъвкава.

Поддържай баланс между работата и личния си живот. Всички успели хора знаят тази тайна- балансираният живот им носи удовлетворение, а колкото по-удовлетворена се чувстваш, толкова по-правилни решения ще взимаш в кариерата. Както Крис Прентис, автор на “Зен и изкуството на щастието”, казва: “Истинският успех е функция на няколко фактора, един от които е личният живот.” 


ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА КАРИЕРА

Тихата причина за стреса при работата от вкъщи
Кариера14 ДЕКЕМВРИ 2021

Тихата причина за стреса при работата от вкъщи

Ниското качество на звука при работа от вкъщи води до 29% по-висока тревожност

Най-силен е този екип, който... клюкари
Кариера03 НОЕМВРИ 2021

Най-силен е този екип, който... клюкари

Според проучванията всеки ден отделяме средно по 52 минути, за да говорим за другите

5 признака, че трябва да напуснете работата
Кариера06 ОКТОМВРИ 2021

5 признака, че трябва да напуснете работата

Когато стресът започва да влияе на здравето ви, е време да се замислите дали това е правилното работно място за вас

Равенство и доверие: Колко са важни на работното място
Кариера09 АВГУСТ 2021

Какво да направим преди 8 часа в понеделник, за да е успешна цялата ни седмица?

Мотивирайте се още от началото на първия работен ден