Не е важно дали си заета, а с какво си заета. В своята книга “Четиричасовата работна седмица” Тим Ферис обяснява, че да поддържаш някаква безсмислена заетост е вид мързел на ума. Според него основният ти принцип на работа трябва да бъде: “Работи умно, а не много.”
Повечето успешни личности в света знаят как да организират времето си. Когато работят, са напълно концентрирани върху работата си, а когато почиват, го правят качествено.
Избягвай клопката на перфекционизма. Ако постоянно се страхуваш да не сгрешиш, има още по-голяма вероятност да сгафиш нещо от напрежение или пък да отлагаш някаква задача до безкрай. Дори и да правиш грешки в работата си, ще се научиш как да ги поправяш и да си по-гъвкава.
Поддържай баланс между работата и личния си живот. Всички успели хора знаят тази тайна- балансираният живот им носи удовлетворение, а колкото по-удовлетворена се чувстваш, толкова по-правилни решения ще взимаш в кариерата. Както Крис Прентис, автор на “Зен и изкуството на щастието”, казва: “Истинският успех е функция на няколко фактора, един от които е личният живот.”