Не на класическия подиум, но с очаквано количество изисканост и стил.
Вчера Рикардо Тиши силно вдигна очакванията ни за Седмицата на модата в Лондон. След като в САЩ избраха значително по-кротък подход в сравнение с предишните години, залагайки главно на онлайн представяния на колекциите, Burberry подходи по съвсем по-различен начин.
Без журналисти, без гости, само моделите и природата – така марката избра да представи колекцията си за пролет-лято 2021. Ревюто се проведе в гора в близост до столицата, под музиката на Елиза Дъглас. A всеки, който искаше да се включи към модния спектакъл, можеше да го направи чрез Twitch.
Trend Report: Какво откроихме по време на Седмицата на модата в Ню Йорк
Сред моделите, които марката представи, видяхме много силно присъствие на сините, кафявите и зелените цветове, които перфектно се вписаха в горския пейзаж. Главна роля получи тренчкотът, запазена марка на Burberry.