ASOS спря да ретушира снимки на модели по бански

Една малка стъпка за ASOS, един голям скок за модната индустрия! 

Британският бранд спря да използва фотошоп, за да ретушира снимките на своите модели по бански. И онлайн потребителите са в екстаз!

Ако в момента решите да разгледате асортимента от бански костюми на един от любимите ни сайтове за пазаруване, ще забележите, че на снимките ясно личат всички онези “недостатъци”, които всяка от нас добре познава. Родилни петна, белези от акне и разбира се стрии се виждат по телата на моделите, за които често мислим, че са перфектни. И макар да знаем, че това съвсем не е така, в ерата на фотошопа е лесно да го забравим.

Изборът на ASOS провокира вълна от възхвали в социалните мрежи Twitter и Instagram. Потребителите насърчават новата политика на марката, призовавайки още и още брандове да вземат пример от тях. “Това ще помогне на повече момичета да не се притесняват от своите стрии и белези,” гласят най-честите коментари.

Разбира се, ASOS не е единствената компания, казала “не” на фотошопа. Американската верига Target наскоро пусна изцяло неретуширана рекламна кампаня с бански, а марката Aerie от години не използва коригирани снимки в своите каталози.

Тук няма как да не споменем и Victoria’s Secret, които често са критикувани за образа на “перфектните Ангели”, който създават. В края на миналата година от гиганта за дамско бельо промотираха пищното си ревю с кадри на модела Джасмин Туукс, носеща сутиена за милиони Fantasy Bra. На снимките ясно се виждаха стриите на Джасмин, което зарадва феновете на марката.