Мода : Новини20 ЯНУАРИ 2019

Скъпоценна красота: Пенелопе Крус

Актрисата спира дъха в кампания за бижутерийния бранд John Hardy

44-годишната Пенелопе Крус е истинското бижу в новата рекламна кампания на John Hardy.

Брандът луксозни бижута избра испанската актриса за колекцията си #MadeForLegends, а на снимките Пе изглежда вълшебно красива. Гримирана съвсем леко в топли нюанси и със свободно пусната коса на вълни, Крус излъчва женственост, изисканост и средиземноморска топлина.

Замалко да не забележим бижутата, с които позира. Гривни от злато, сребро и диаманти, масивен диамантен пръстен и няколко обици подсилват блясъка на Пенелопе Крус. “За мен е важно всичко, в което участвам, да съответства на моите ценности. И се радвам, че вече десетилетия John Hardy пазят своето наследство и артистичния си почерк”, казва актрисата за участието си в кампанията.

Пенелопе и Хавиер не искат целия свят в леглото си

Марката John Hardy е базирана в Бали, а всички бижута са изработени ръчно и с идеята не само за лукс, но и за устойчивост. “Харесва ми, че всеки път, когато погледнеш някое тяхно бижу, виждаш история”, казва музата на Педро Алмодовар.

В момента най-новият филм на Алмодовар с участието на Пенелопе Крус “Dolor y Gloria” (“Болка и слава”) е в пост-продукция. Датата за излизането му на екран е 22 март.

Черното е магия, когато в него е облечена Пенелопе Крус

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА НОВИНИ

Новини16 ФЕВРУАРИ 2020

Синди Крауфорд в черно-белия филм на модерната жена

Моделът продължава да сияе на 53 години

Новини15 ФЕВРУАРИ 2020

Станете част от Седмицата на модата в Лондон с Tommy Hilfiger

Имате ли планове за неделя? Вижте нашето предложение за добре прекарана вечер с доза мода

Новини14 ФЕВРУАРИ 2020

Дженифър Лопес създава колекция обувки

Джен продължава да разраства бизнеса си

Новини14 ФЕВРУАРИ 2020

Пролет с аромат на море от H&M

Новата колекция на марката бе представена на събитие тази седмица