Мода : Новини11 СЕПТЕМВРИ 2020

Make it Possible: Tommy Hilfiger ще създават устойчива мода за всички

Марката създава план с 24 цели за устойчиво развитие

Модният бранд продължава да се развива в посока към качествена и устойчива мода за всички.

От Tommy Hilfiger поемат смел ход и предизвикват себе си с новата си програма за екологичната и социална устойчивост, Make it Possible. Тяхната крайна цел? Да създават мода, която “оползотворява всеки ресурс и приветства всички“.

Марката, която е представена в България от SARKK SA, обещава до 2030 година да изпълни 24 амбициозни цели, съсредоточени около устойчивата икономика и приобщаването, подредени в четири стълба:

  • Кръгова икономика: Създаване на продукти, които са част от устойчива верига и циклично производство.
  • Създадени за цял живот: Марката обещава да работи с чувствителност към ограничените ресурси на планетата Земя – в областите на климатичните промени, обработването на земите, източниците на питейна вода и химическите замърсявания.
  • Приветстване на всички като добре дошли: TOMMY цели да бъде марка, която работи за всеки свой почитател – винаги приобщаваща и напълно достъпна.
  • Възможност за всички: Създаване и предоставяне на равен достъп до всички възможности.

“Отворих първия си магазин, People’s Place, през 1969 г. в моя роден град Елмира, за да се събират хора от всички социални групи и да споделят вълнуващи поп културни преживявания. Както нашата марка се е развивала през годините, водена от този приобщаващ дух, така и нашият ангажимент за социална и екологична устойчивост еволюира. С програмата Make it Possible ще отидем още по-далеч в името на поетия от нас ангажимент”, споделя Томи Хилфигер.

Програмата Make it Possible е само най-новото значимо събитие в трансформацията на Tommy Hilfiger към по-устойчиво развитие. До този момент марката се доказа като отговорна не само към околната среда, но и към всичките си потребители.

Те вече създадоха колекцията Tommy Hilfiger Adaptive, предназначена да улесни обличането на възрастни хора и деца с увреждания. Вече две години те преследват нови цели като част от глобална програма Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, насочена към подпомагане на стартиращи и разширяващи се бизнеси, които насърчават приобщаването и устойчивото развитие в модата.

А съвсем наскоро Tommy Hilfiger стартира програма People’s Place, която се цели да подобри представянето на цветнокожите и хората от малцинствени етнически групи (BIPOC) в модната и творческата индустрия.

През 2019 г. 72% от памука, използван от компанията в световен мащаб, идва от устойчиви източници. Освен това два милиона деним модела са произведени с ниско въздействие върху околната среда, намалявайки количеството на използваната вода и енергия. И така всяка сезонна колекция на модния бранд включва повече и повече устойчиви модели.

По време на своята трансформация Tommy Hilfiger ще споделя напредъка си. За повече информация относно програмата Make it Possible и пълен преглед на постиженията до момента посетете: http://sustainability.tommy.com. Продуктите на марката може да намерите в България, в бранд бутиците в The Mall, Serdika Center и Paradise Center.

Още по темата: Ако пандемията ще ни научи на едно, то това е колко важна е устойчивата мода

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА НОВИНИ

Met Gala 2023
Новини02 МАЙ 2023

Met Gala 2023: Най-красивите визии на звездите

Знаменитостите отдадоха почит на Карл Лагерфелд чрез наистина ослепителни аутфити.

Met Gala 2023: Всичко за звездното събитие, отдаващо почит към Карл Лагерфелд
Новини02 МАЙ 2023

Met Gala 2023: Всичко за звездното събитие, отдаващо почит към Карл Лагерфелд

От Риана през Ким Кардашиян, Ан Хатауей, Дуа Липа и дори Никол Кидман. Ето ги най-ослепителните модни визии на звездите и най-значимите моменти в знак на почит към модната икона.

Новата стара муза, всъщност Valetino DI.VA., участва в една по-различна кампания на модния бранд.
Новини28 АПРИЛ 2023

Всички емоции на Флорънс Пю в новата кампания на Valentino

Новата стара муза, всъщност Valetino DI.VA., участва в една по-различна кампания на модния бранд.