Мода : Новини26 НОЕМВРИ 2020

H&M съчетаха луксозния стил с грижата за природата

Устойчивата колекция, която не оставя място за никакви компромиси, идва от любимата марка на пазара

Откриваме красотата там, където не очаквахме – сред рециклираните отпадъчни материали, с колекцията на Conscious Exclusive AW20 от H&M.

Годината не бе като другите, затова и подходът на марките не бе същият като преди. Но въпреки всичко проблеми като въпросите с екологията, останаха също толкова важни и през 2020-та. Именно сега вниманието ни още по-силно се насочи към тази тема, след като нагледно видяхме как дори малките неща могат да помогнат.

Затова и сега е подходящ момент да подкрепим един от брандовете, който през последните години се превърна в лидер в промяната на модната индустрия – H&M.

Последната им колекция отново съчетава устойчивата мода и иновативността заедно с добрия стил.

H&M съчетаха луксозния стил с грижата за природата

Всеки модел от колекцията Conscious Exclusive AW20 е създаден от материал, който е добит по устойчив начин от отпадъци, но няма да забележите това по външния вид на дрехите. Марката е вплела иновативната технология в луксозни кройки с женствени форми и бляскави воали.

Колекцията може и да е създадена с поглед към бъдещето, но е вдъхновена от миналото. Инспирацията за десените за цялата колекция идва от флоралните старинни тапети или гоблените, но улавят в себе си бързия темп на живота.

H&M съчетаха луксозния стил с грижата за природата

“За CE AW20 искахме да подходим откривателски – да дадем тласък на творчеството и устойчивата мода, като съсредоточим вниманието върху отпадъчните материали”, казва Ан-Софи Йохансон, креативен директор на H&M.

Кампанията е създадена съвместно с Зиния Кумар, еколог, активист и модел, и ни насърчава да положим усилия да променим света на модата за по-добро.

H&M съчетаха луксозния стил с грижата за природата

Стилните модели са допълнени от аксесоарите, които също са изработени с екосъобразен подход – смели колиета от рециклирани метали, обувки на висок ток, изработени от VEGEA™ (иновативна веганска кожа, извлечена от остатъчни продукти от винопроизводството) и слънчеви очила от иновативния материал Made of Air частично изработен от отпадъчна биомаса, предназначен специално, за да се бори срещу климатичните промени.

Колекцията ще бъде налична ексклузивно онлайн на hm.com на първи декември.

Два магазинa на H&M, в Стокхолм и в Берлин, ще предлагат под наем шест различни модела от колекцията. Някои от тях са направени ексклузивно за услугата, докато останалите са в различен цвят от тези в Conscious Exclusive AW20.

Вижте моделите в галерията.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА НОВИНИ

Ема Корин позира за новата кампания на Miu Miu
Новини21 ЯНУАРИ 2021

Ема Корин позира за новата кампания на Miu Miu

Фотосесията е заснета от Стивън Мейзел

50 нюанса Saint Laurent
Новини20 ЯНУАРИ 2021

50 нюанса Saint Laurent

Айла Питърсън и лицето на новата кампания

Скучно или секси: Новата колекция на Victoria's Secret
Новини19 ЯНУАРИ 2021

Скучно или секси: Новата колекция на Victoria's Secret

За Свети Валентин марката представи както изкусително бельо, така и пижами от сатен

Иман е новото лице на ботите UGG
Новини16 ЯНУАРИ 2021

Иман е новото лице на ботите UGG

Модната икона участва в първата си кампания за марката