Living : Лайфстайл05 ЯНУАРИ 2020

Следващата голяма модна експанзия е в бизнеса с имотите

Модните гиганти Armani, Fendi и Diesel предлагат на богатите си клиенти дизайнерски апартаменти в ултралуксозни затворени комплекси, а цените стигат 17 милиона долара

Следващата голяма модна експанзия е в бизнеса с имотите

След Armani и Fendi, тази година Diesel става поредният моден бранд, който също започва да строи свой собствен луксозен жилищен комплекс.

Премиум жилищата са новата златна мина на модната индустрия. Защото очевидно битието на богатите ще затъва все по-дълбоко в лукс и модните гиганти бързат да осигурят нови възможности за това.

От дрехи, аксесоари, линии за деца и бебета, мебели, козметика, сега модните марки ясно се предефинират като лайфстайл марки, предлагайки 360-градусово преживяване за заможните си клиенти.

Следващата голяма модна експанзия е в бизнеса с имотите

Следващата голяма модна експанзия е в бизнеса с имотите

Комплексът на Diesel ще се издигне в Уайнууд, популярният арт дисктрикт на Маями. Сградата ще бъде на осем етажа, а изпълнението на проекта започва през април. Като потенциални обитатели на комплекса брандът вижда “мениджъри, космополитен тип хора, които пътуват по целия свят”. И които могат да извадят от джоба си между 370 000 и 5 500 000 долара, колкото ще бъдат цените на апартаментите в комплекса, разбира се.

Fendi и Armani също имат свои апарт комплекси в Маями – Fendi Chateau отвори през 2017-та година, докато Армани имат своя Residences by Armani/Casa (на снимките горе). Модерният и ултралуксозен комплекс на Армани е със собствена плажна ивица, а най-скъпите апартаменти в него са два пентхауса, съответно на цени от 14 милиона и 17 милиона долара. Закупилите ги ще получат персонален проект за интериора от екипа на Armani/Casa и вероятно лична среща със самия Джорджо Армани, който да им помогне да реализират мечтата си за ултрамодерен дизайнерски дом.

Друг моден гигант, Missoni, също скоро ще се присъедини към тях с луксозните резиденции в Missoni Baia. В други части на света, Armani и Versace притежават свои хотели, а фамилията Ferragamo притежава веригата апарт хотели на тп дестинации Lungarno Collection (на снимката долу). Bulgari притежават имоти в Милано, Лондон, Бали и Шанхай, с планове да отворят хотел и в Москва през 2022-ра година.

Следващата голяма модна експанзия е в бизнеса с имотите

от Петя Бондокова

Още по темата:

В имението на Ким и Кание за 60 милиона долара

Спиращо дъха! Никол Шерцингер и нейният дом на покрива на света

Простор и уют в апартамента на Карли Клос в Ню Йорк

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЛАЙФСТАЙЛ

Как празнува рождения си ден кралицата?
Лайфстайл24 НОЕМВРИ 2020

Наздраве с кралицата: Елизабет II създава джин от растенията в собствената си градина

Билки от имението Сандрингам правят алкохолната напитка още по-специална

Зелени празници! Малки промени, които можем да направим за по-устойчива Коледа
Лайфстайл19 НОЕМВРИ 2020

Зелени празници! Малки промени, които можем да направим за по-устойчива Коледа

Учудващо по-екологично е да вземем естествено дръвче от изкуствено

Жена на годината 2020: Акценти от събитието
Лайфстайл06 НОЕМВРИ 2020

Жена на годината 2020: Акценти от събитието

Сред големите победителки бяха Дара Екимова, София Бобчева, Кристин Илиева и още