Living : Лайфстайл15 АПРИЛ 2020

Съветите за здравословен старт на деня, които Сиена Милър и Кейт Мос следват

Жабурете с кокосово масло всяка сутрин и включвайте повече зеленчуци към закуската си

Кейт Мос заживя с новия си приятел

Четирите правила, които двете известни красавици спазват всяка сутрин.

Сиена Милър и Кейт Мос имат няколко общи неща – и двете се радват на поддържани фигури, и то вероятно причината е в другото, което ги обединява – здравословните навици, които са си изградили.

Съветите за здравословен старт на деня, които Сиена Милър и Кейт Мос следват

Те са досущ еднакви, защото и двете изкусителни блондинки са ги научили от книгата „Self-Care for the Real World“, дело на диетолозите Надя и Катя Нарейн. Те изключително много наблягат на това колко важни са ритуалите сутрин, които ни зареждат с енергия и дават здравословен старт на деня за тялото ни.

Вижте какви са техните главни четири препоръки:

Сменяйте сутрешната си напитка

Вероятно всички вече знаем, че много модели обичат да започват сутрините си с топла вода с лимон, за да активират метаболизма си. Но това не е единствената здравословна напитка за утрото – можем да експериментираме със здравословни шотове от джинджифил и лимон или пък с ябълков оцет, както и известния сок от целина. Всяка една от тези напитки ще помогне на организма ни, а когато на една-две седмици ги редуваме тялото ни няма да привикне към тях и ще ни влияят дори по-позитивно.

Съветите за здравословен старт на деня, които Сиена Милър и Кейт Мос следват

Събуждайте се половин час по-рано от всички други

Удивително е колко можем да свършим само с едни допълнителни 30 минути сутрин. Независимо дали ще ги използваме, за да се насладим на тишината, или ще направим бърза тренировка, те действат силно ободряващо и могат да променят целия ни ден.

Жабурете с кокосово масло

Тази практика е вече много стандартна сред звездите в Холивуд, въпреки че първоначално е възникнала в Индия. Тя помага за детоксикацията на тялото и допълнително улеснява избелването на зъбите.

За да се възползваме от тези ползи, трябва да жабурим с лъжица кокосово масло в продължение на 20 минути на гладно.

Вмъквайте повече зеленчуци към закуската си

Салатата за закуска никак не звучи добра идея, но пък за сметка на това можем винаги да си направим тост с авокадо и домат или пък с парче кашкавал и зелена салата. Опитайте да включвате повече от зелените зеленчуци, които са много богати на антиоксиданти и витамини.

 

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЛАЙФСТАЙЛ

Емпатия за деца
Лайфстайл15 ОКТОМВРИ 2020

Емпатия за деца

Уроци по емпатия и емоционална интелигентност чрез “Упражнения по етикет” от Невена Басарова

Документалният филм "Супермоделите" ще разкаже историите на Синди, Наоми, Кристи и Линда
Лайфстайл08 ОКТОМВРИ 2020

Документалният филм "Супермоделите" ще разкаже историите на Синди, Наоми, Кристи и Линда

Модните икони се събират, за да разкажат преживяното

Алесандра Амброзио позира за корицата на списание с децата
Лайфстайл29 СЕПТЕМВРИ 2020

Алесандра Амброзио позира за корицата на списание с децата

Моделът е на корицата на руското издание на Elle

Трудно се приготвяте сутрин? Ето как да спрете да закъснявате за всичко!
Лайфстайл23 СЕПТЕМВРИ 2020

Трудно се приготвяте сутрин? Ето как да спрете да закъснявате за всичко!

Казват, че денят се познава по сутринта, така че е хубаво да се постараем да направим сутрешното си време приятно.