Living : Лайфстайл21 АПРИЛ 2020

Когато модата е поставена на пауза, хората купуват луксозно спортно оборудване от Louis Vuitton

Докато по света милиони губят работата си, луксозните гирички за тренировка се изкупуват в рамките на един ден

Louis Vuitton създаде колекция луксозни фитнес принадлежности, подходящи за тренировките вкъщи.

Да, всички фитнеси затвориха врати, заради пандемията. Да, важно е да се движим, когато прекарваме времето си у дома. Но дали решението да закупим спортно оборудване от Louis Vuitton за хиляди долари е разумно?

Изглежда много фенове на марката прецениха, че покупката си заслужава, защото някои от продуктите в колекцията вече са изкупени, и то само в рамките на първите два дни.

Не че трябва да се учудваме, че бързо се е намерил купувач за гиричките с известното LV лого, струващи 2,700 долара, или за стилния калъф за бутилка за вода, който може да бъде ваш за скромните 1,400 долара.

Когато модата е поставена на пауза, хората купуват луксозно спортно оборудване от  Louis Vuitton

Но все пак таймингът ни се струва доста неподходящ, след като цял свят в момента се опитва да бъде пестелив – дали заради собственото си финансово оцеляване и това на семейството си, или за да има възможност да помогне на добра кауза.

От марката обаче рекламират продуктите си като перфектна инвестиция в здравето ни, когато фитнес залите са затворени… защото за напълно здраво и силно сърце най-добрата идея е да тренираме с волейболна топка, която се страхуваме да докоснем, защото струва повече от няколко наши наема.

Все пак оставихме снимките на някои от продуктите в галерията, ако събудихме любопитството ви и оставяме последната дума на вас – добър ход ли бе тази колекция от страна на Louis Vuitton?

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЛАЙФСТАЙЛ

В крак с модата и подреден гардероб
Лайфстайл18 ЯНУАРИ 2024

В крак с модата и подреден гардероб

Ето къде да търсите нови и употребявани дрехи и какви са предимствата:

Морските дарове на Кавала на изложението Interfood
Living13 НОЕМВРИ 2023

Морските дарове на Кавала на изложението Interfood

Готварското шоу се проведе на 8 и 9 ноември в ИНТЕР ЕКСПО ЦЕНТЪР.

#AWARDS 2023: Големите победители вече са ясни
Лайфстайл28 ОКТОМВРИ 2023

#AWARDS 2023: Големите победители вече са ясни

Attica EVA и United Partners отново обединиха сили, за да отличат най-добрите създатели на дигитално съдържание в България.

Градската медия Go Guide с ново лого и дизайн
Лайфстайл28 ЮНИ 2023

Градската медия Go Guide с ново лого и дизайн

Юнският брой е тук с редизайн, градски оазиси и десетки заведения, в които да се скриеш, докато си навън.