Звезден стил Съвети & тенденции07.01.2017

Жените, които остаряват красиво

Какво научихме за красотата от Джулия Робъртс, Дженифър Анистън и още

Когато стане дума за остаряване, не можем да разчитаме единствено на добри гени, макар тяхната роля в този процес да е главна.

Дали ще изглеждаме добре на 40, 50 или 60 години, зависи от начина на живот, който водим и от грижите, които полагаме не само за физическото, но и за психическото си състояние. Може и да ни изглежда, че жени като Дженифър Лопес и Кейт Бланшет са открили извора на младоста, но в действителност те разчитат на тези изпитани методи, които им помагат да запазят своя свеж и младежки вид.

Бъдете прилежни спрямо грижата за кожата

Постарайте се да откриете правилните продукти за вашите нужди и се придържайте към тях. Потърсете козметика, в чието съдържание има пептиди, които стимулират производството на колаген в кожата и ограничават появата на фини линии. Ако все още не сте започнали да използвате околоочен крем, поправете тази грешка. Кожата в тази зона е най-тънка и разполага с много малко мастни жлези, затова бръчките около очите могат да се появят много рано. Съставки като кофеин и никотинова киселнина ще се справят с подпухването, бръчиците и тъмните кръгове.

10-things-women-age-4

Внимавайте с ежедневния грим

Тежките фон дьо тени и пудри имат тенденцията да се натрупват в бръчките, ъгълчетата около очите и устата, като по този начин поддчертават дори най-фините линии. Заменете този тип грим с BB кремове или лек хидратиращ продукт с цвят, като по този начин ще си осигурите покритие, без да изсушавате лицето си.

Не пестете от слънцезащитата

Този тип лосиони и кремове защитават кожата на лицето и тялото от вредните лъчи, които се свързват с всичко от поява на петна по кожата до рак. Уверете се, че кремът, който нанасяте на лицето си, е с по-висок фактор и ако сте изложени на слънце повече време, го нанасяйте на всеки час. Това важи с огромна сила за летните ваканции, но и в града, тъй като защитата е важна навсякъде.

Подгответе се за промените на косата

Промяната в хормоните, която настъпва с годините и особено след менопаузата, може да причини изтъняване на косъма и да направи косата ви много по-суха и предразположена към накъсвания, отколкото е била преди. Отрано преминете към използване на шампоани с дълбоко подхранващи съставки, и не забравайте балсамите и маските. В допълнение към това можете да се възползвате и от някои хранителни добавки, съдържащи биотин, цинк и други витамини и минерали, които освен косата, ще подсилят и ноктите ви.

10-things-women-age-new-1

Открийте прическата, която ви подмладява

Знаете ли, че някои стилове могат да ви състарят, докато други правят точно обратното? Страничните бретони прикриват бръчките на челото, а така популярните “боб” подстрижки, които свършват точно под брадичката, разсейват погледа от евентуалните линии по шията.

Поддържайте зъбите си бели

С времето зъбите губят белотата си и потъмняват, заради кафе, чай и петна от червено вино. Сияйната усмивка пък е едно от нещата, които свързваме с младостта, затова се уверете, че използвате паста за зъби или лентички с избелващ ефект.

Увладейте стреса

Ежедневните терзания, свързани с работа и семейство, понякога могат да повлияят до такава степен, че да предизвикат проблеми с кръвното налягане и съня. Всичко това вреди не само на тонуса, но и на външния ви вид. Открийте начин да разпускате напрежението, като поне веднъж в седмично ходите на йога или някакъв вид спорт.

10-things-women-age-new-2

Не се поддавайте на пороците

Прекалената употреба на алкохол може да доведе със себе си поява на розацея, акне и бръчки. Пушенето пък спира производството на колаген, което е от критична важност за еластичността на кожата. Ако тя е сивкава и отпусната, то най-вероятно прекалявате с цигарите. Големите количества кофеин пък могат да причинят дехидратация, която влияе отрицателно и на кожата, и на цялото тяло.

Хранете се правилно

Хората казват, че човек е това, което яде. Режимът, по който се храните, е от огромно значение за външния ви вид и начина, по който се чувствате. Антиоксидантите и витамините, които се съдържат в плодовете и зеленчуците поддържат кожата млада и стегната. Омега-3 мастните киселини пък са се доказали като истинско чудо в борбата с бръчките и дехидратацията на тялото.

Разчитайте на съня

Сънят за красота не е измислен случайно! Когато спите, в тялото ви се образува хормон, който възстановява нивата на колаген и еластин – основните градивни елементи на младата и здрава кожа. Достатъчното количество сън пък намалява и риска от наднормено тегло, проблеми със сърцето и диабет.

 

More from

BEAUTY

Брилянтен цвят за блондинки и брюнетки

Двете линии на John Frieda се грижат с внимание за косата, независимо от нейния цвят

Да се погрижим за красотата си преди плажа

Трябват поне две седмици за гарантиран перфектен вид по време на почивката

Лято е: сложете глос!

7 тубички с блясък – най-верният ви съюзник в горещите дни и нощи

Защита от слънцето и мечтан бронзов тен? Мисията възможна!

Серията Photoderm на Bioderma ни защитава и ни осигурява приятен загар

Тайните за красота на Бела и Джиджи Хадид

Eто какво издават двете сестри пред списание OK!

Какво трябва да знаете за сухия шампоан

Може да го използвате така, че да ви служи по-дълго и по-добре

Slow Âge - ново поколение грижа от Vichy

Силата на актиоксидантите, пробиотиците и термалната вода се срещат, за да забавят стареенето на кожата

5 начина да подмладите лицето си само с коректор

Нанасяйте коректор и на клепачите и избирайте комбинирани формули

Продуктът за коса, без който Гуен Стефани не може

Звездата полага огромни грижи, за да поддържа русата си коса здрава

Видео: Уроци по летен грим в телесно и бронзово

YouTube сензацията Zoella показва как да постигнем любимата й визия за сезона у дома

Маникюрът е в цветовете на лятото

Черно и бяло, но и оранжево и жълто са сред топ нюансите на сезона

Beauty селекция: 10 продукта за красота за юни

На кои козметични продукти заслужава да обърнете внимание този месец