Living : Лайфстайл21 АПРИЛ 2020

Когато модата е поставена на пауза, хората купуват луксозно спортно оборудване от Louis Vuitton

Докато по света милиони губят работата си, луксозните гирички за тренировка се изкупуват в рамките на един ден

Louis Vuitton създаде колекция луксозни фитнес принадлежности, подходящи за тренировките вкъщи.

Да, всички фитнеси затвориха врати, заради пандемията. Да, важно е да се движим, когато прекарваме времето си у дома. Но дали решението да закупим спортно оборудване от Louis Vuitton за хиляди долари е разумно?

Изглежда много фенове на марката прецениха, че покупката си заслужава, защото някои от продуктите в колекцията вече са изкупени, и то само в рамките на първите два дни.

Не че трябва да се учудваме, че бързо се е намерил купувач за гиричките с известното LV лого, струващи 2,700 долара, или за стилния калъф за бутилка за вода, който може да бъде ваш за скромните 1,400 долара.

Но все пак таймингът ни се струва доста неподходящ, след като цял свят в момента се опитва да бъде пестелив – дали заради собственото си финансово оцеляване и това на семейството си, или за да има възможност да помогне на добра кауза.

От марката обаче рекламират продуктите си като перфектна инвестиция в здравето ни, когато фитнес залите са затворени… защото за напълно здраво и силно сърце най-добрата идея е да тренираме с волейболна топка, която се страхуваме да докоснем, защото струва повече от няколко наши наема.

Все пак оставихме снимките на някои от продуктите в галерията, ако събудихме любопитството ви и оставяме последната дума на вас – добър ход ли бе тази колекция от страна на Louis Vuitton?

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЛАЙФСТАЙЛ

Лайфстайл18 ЯНУАРИ 2024

В крак с модата и подреден гардероб

Ето къде да търсите нови и употребявани дрехи и какви са предимствата:

Living13 НОЕМВРИ 2023

Морските дарове на Кавала на изложението Interfood

Готварското шоу се проведе на 8 и 9 ноември в ИНТЕР ЕКСПО ЦЕНТЪР.

Лайфстайл28 ОКТОМВРИ 2023

#AWARDS 2023: Големите победители вече са ясни

Attica EVA и United Partners отново обединиха сили, за да отличат най-добрите създатели на дигитално съдържание в България.

Лайфстайл28 ЮНИ 2023

Градската медия Go Guide с ново лого и дизайн

Юнският брой е тук с редизайн, градски оазиси и десетки заведения, в които да се скриеш, докато си навън.