След четиригодишна пауза, модното шоу на Victoria’s Secret е на път да се завърне. Отново ще видим легендарния подиум, на който най-красивите и известни модели в света дефилират като „ангели“.
Това съобщи марката за бельо по време на пресконференция за печалбите през 2022 г., заедно с идеята за подновяване на производството, някога едно от най-чаканите в света. „Ще продължим да инвестираме, за да подкрепим новата версия на нашето модно шоу, което ще бъде факт до края на годината“, потвърди главният финансов директор Тимъти Джонсън.
The Victoria’s Secret fashion show is coming back THIS year! pic.twitter.com/viL9k7am9r
— linda (@itgirlenergy) March 5, 2023
Въпреки че обявените промени на марката са неизвестни, в изявление, публикувано до „The Hollywood Reporter“, говорител подчерта плановете за „укрепване в подкрепа на гласовете на жените и тяхната уникалност.“
Victoria’s Secret Fashion Show Returning as ‘New Version’ After 4-Year Hiatus https://t.co/EWcn8vLuTI
— People (@people) March 4, 2023
Шоуто на Victoria’s Secret бе спряно през ноември 2019 г.
Причина за това бяха спадът в продажбите и противоречния, свързани с марката, особено скандалът с Джефри Епщайн, обвинен в заговор и сексуален трафик на деца.
През 2021 г. брандът си постави за цел да преоткрие себе си, стартирайки кампанията VS Collective с оувърсайз модела Палома Елсесер , активистката Валентина Сампайо и американската футболна звезда Меган Рапино.
Новата визия и усещането, което носи марката, отразяват „какво желаят жените“. Все още не е ясно какво ще включва новото шоу, но онлайн реакциите на феновете са смесени. Някои побързаха да наректат идеята „ефект на доминото“, иницииран от Savage x Fenty, други пък са оптимисти в идеята, коментирайки: „Щастливи сме, че модното шоу се завръща, но се съмняваме, че ще бъде така бляскаво.“
Певицата Lizzo, която също има собствена линия оформящо бельо, наречено „Yitty“, също коментира новината в Twitter: „Ще се променят ли тенденциите отново? Главните изпълнителни директори на тези компании ценят ли истинското приобщаване, или мислят само за печалба?“
This is a win for inclusivity for inclusivity’s sake
But if brands start doing this only because they’ve received backlash then what happens when the ‘trends’ change again?
Do the CEOs of these companies value true inclusivity? Or do they just value money? https://t.co/ykmcUTLayQ
— FOLLOW @YITTY (@lizzo) March 5, 2023
Истината е, че само времето и обликът на новото модно шоу на Victoria’s Secret ще покажат какво предстои.
ВИЖТЕ ОЩЕ: Очаква ни нов документален сериал за Victoria’s Secret