Victoria Beckham намаля с до 40% цените на моделите си.
След пандемията много брандове избират да променят подхода си към модата. За Виктория Бекъм и нейният моден бранд предизвикателството е още по-голямо, след като марката продължава да не е осъществила печалба, въпреки че е една от най-харесваните модни къщи.
За да преодолее този период и за да “обезопаси за бъдещето” бранда си, Вики Бекъм избира да съедини двете си линии VVB и Victoria Beckham, за да създаде ново поколение дрехи, съчетаващи най-доброто от луксозната мода и бюджетните продукти.
“Ще свалим средната цена на продуктите от над 900 паунда до 550 паунда, без да трябва да правим компромис от качество и ready-to-wear визията”, споделя по повода Вики пред Vogue.
Виктория Бекъм се събра със Spice Girls за моден проект
View this post on Instagram
За да постигнат до 40-процентово трайно намаление, от екипа на бранда са променили начините си на производство, така че да оптимизират процеса, а моделите оттук нататък ще бъдат с по-семпли кройки и мотиви.
Първата колекция от новата ера е круизната й за 2022г., която дизайнерката представи вчера. В нея нагледно виждаме бъдещето на модната къща – все още ярко, но по-минималистично и с приоритет към комфорта.
Разгледайте моделите в галерията.
Мода за двойки: Виктория и Дейвид Бекъм в три тоалета
Бюджетният трик, който Виктория Бекъм използва за по-красив изкуствен тен