Чантите на Gucci гостуват на Джеймс Кордън.
Новата кампания на италианската модна къща се казва The Beloved, но е много по-различна от традиционните за бранда. Вместо на артистична снимачна площадка или на модното ревю, моделите на марката бяха представени на вечерно токшоу.
Джеймс Кордън влиза в типичната си роля на водещ на вечерното предаване, но този път шоуто е друго. Гостите са някои от най-иконичните музи на Gucci – Хари Стайлс, Серина Уилямс, Даян Кийтън, Сиена Милър и Дакота Джонсън. Всички те, облечени в типичния за марката предизвикателен маниер, оставят светлината да бъде главно насочена към чантите си.
“Върнахме се назад във времето, към оригиналните телевизионни токшоу предавания, но главният герой е самата чанта, тя е голямата звезда”, споделя Алесандро Микеле за кампанията.
А въпросните модели чанти, които са включени в кампанията, са Dionysus, GG Marmont, Gucci Horsbit 1955 и Jackie 1961.
Необичайният формат дебютира вчера, а откликът онлайн беше моментален – и как няма да бъде, когато в кампанията видяхме една от любимите звездни приятелски двойки, Хари Стайлс и Джеймс Кордън.