Valentino дава старт на новата ера в модата след коронавируса.
Едно от водещите предизвикателства за света на модата след пандемията ще бъде организирането на събития. Индустрията до голяма степен разчита на медийното внимание, което привличат ивентите в магазините, както и ревютата по време на Седмицата на модата, за да рекламират новите си колекции и да задържат интереса на потребителите си.
Първо виртуално модно шоу, седмица на модата онлайн и още за бъдещето на модния свят
Първите, които експериментират в новата реалност, са Valentino. Марката организира онлайн събитие, което ще се възползва от 3D технологията и ще бъде предавано на живо до всички гости.
То ще се проведе на 4 юни и ще носи името “Valentino Garavani Backnet”, защото фокусът ще е върху емблематичните кецове на марката.
Гостите ще имат възможността да персонализират и да закупят модел със своите инициали, както и да се запознаят с обувките през погледа на виртуалния свят.
Most Wanted: Ретро кецовете на Adidas и чехлите на Bottega Veneta