Мода : Новини17 ЮЛИ 2019

Tommy Hilfiger и Зендая се насочиха към Харлем

След миналите сезони в Париж, Шанхай, Милано, Лондон и Лос Анджелис, Томи и Зендая избраха легендарния квартал за следващото ревю

Колекцията за есен 2019, създадена от TOMMY HILFIGER и посланика на марката, Зендая, ще дебютира в “Театър Аполо”, в нюйоркския квартал Харлем.

Втората колекция TommyXZendaya ще бъде представена в легендарния театър на 8 септември, неделя. Моделите са част от есенната мода на марката TOMMY HILFIGER, представен в България от SARKK SA.

Шоуто отново ще наблегне на посланията, които Томи и Зендея изведоха и през пролетта – за толерантността, интеграцията на различните, както и борбата за равноправието на жените. Също така събитието пак ще бъде под формата на преживяване – както за публиката на мястото, така и за зрителите онлайн, благодарение на оригинална концепция „Виж сега – купи сега“. Системата беше разработена от марката с цел да пренесе TOMMYNOW до публиката по целия свят.

Tommy Hilfiger и Зендая се насочиха към Харлем

Това ще бъде първото ревю на марката в Ню Йорк, от есента на 2016 насам. Точно този театър е бил избран, заради историята на мястото – там са изпълнявали едни от най-емблематичните артисти в света, включително Арета Франклин, Ела Фицджералд, Пати Лабел и групата “Сюпримс”.

Tommy Hilfiger и Зендая се насочиха към Харлем

Това перфектно улавя духа на колекцията, вдъхновен от точно такива силни и уверени жени. Моделите запазват култовия стил на тази ера, но със съвременната дързост на Зендая. Точно това сам потвърди и Томи Хилфигър:

“След като пътувахме по света с TOMMYNOW и след едно незабравимо шоу в Париж със Зендея, аз съм развълнуван да се върна там, където започна нашето пътуване с „Виж сега, купи сега”. Желанието на Зендея да пренесе TOMMYNOW в Харлем бе невероятна следваща стъпка в изразяването на нейната визия за бъдещето. Нейната гледна точка присъства ясно във всичко, което прави, и именно затова тя е и толкова вдъхновяващ партньор – чест е да продължим да й предоставяме платформа в модната индустрия, за да споделя своята визия!”

След успеха на предходните ревюта, TOMMYNOW ще продължи да надгражда своята концепция „Виж сега – купи сега“. Всички визии от ревюто ще бъдат достъпни за закупуване в екосистема от онлайн канали и социални медии в повече от 70 страни, както и в магазините на Tommy Hilfiger.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА НОВИНИ

Алесандро Микеле напуска Gucci: Краят на една ера
Новини24 НОЕМВРИ 2022

Алесандро Микеле напуска Gucci: Краят на една ера

Слуховете от последните часове намериха своето официално потвърждение.

Steal the look: Calvin Klein ни представя колекцията есен-зима 2022
Новини26 ОКТОМВРИ 2022

Steal The Look с Calvin Klein есен/зима 2022

Новата кампания на модния бранд ни потапя в свят, изпълнен с талант и изключително неочаквани обрати.

Бела Хадид x ABOUT YOU вече ни очаква
Новини20 ОКТОМВРИ 2022

Бела Хадид x ABOUT YOU вече ни очаква

Онлайн магазинът за мода пуска нова съвместна колекция със световно известния модел и предприемач.

MaxMara ни представя „Modernist Magic”
Новини19 ОКТОМВРИ 2022

Max Mara ни потопи в свят на Modernist Magic

MDL отбеляза възраждането на силните и изненадващи силуети с изискано събитие.